Organisatie | Amsterdam |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | INTERNE DIENSTVERLENING - BEDRIJFSVOERING - Aanwijzen plaatsvervangers management Bureau Interim en Advies |
Citeertitel | INTERNE DIENSTVERLENING - BEDRIJFSVOERING - Aanwijzen plaatsvervangers management Bureau Interim en Advies |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | mandaten |
Datum ondertekening inwerkingtredingsbesluit:
Bron bekendmaking inwerkingtredingsbesluit: -
Algemene wet bestuursrecht, Titel 10.1
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-03-2016 | nieuwe regeling | 19-11-2015 Gemeenteblad 2016, 26350 | - |
Aanwijzen plaatsvervangers management Bureau Interim en Advies de Directeur I Rve manager Bureau Interim en Advies
- het Bevoegdhedenbesluit ambtelijke organisatie Amsterdam d.d. 16 december 2014 nr. BD2014/01377613776 (Bevoegdheden besluit)
- de wenselijkheid een of meerdere plaatsvervangers aan te wijzen om de in het Bevoegdhedenbesluit opgenomen rechtshandelingen en feitelijke handelingen tijdens mijn afwezigheid te verrichten aan de hierna te noemen functionarissen van Bureau Interim en Advies
- dat de uitoefening van bevoegdheden naar aanleiding van onderhavige aanwijzing tot plaatsvervanger uitdrukkelijk zal geschieden met inachtneming van de beperkingen zoals opgenomen in het Bevoegdhedenbesluit;
- de Budgethoudersregeling d.d. 16 december 2014.
I. Als plaatsvervanger aan te wijzen en om bij afwezigheid van de functionarissen genoemd in mijn (onder)ondermandaat en (onder)onder(vol)machtigingsbesluit Bedrijfsvoering Algemeen d.d. 1januari 2015 de daarin verleende bevoegdheden uit te laten oefenen door: