Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Amsterdam

DVI Besluit tot verlening van ondermandaat, volmacht en machtiging inzake de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, de Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen onroerende zaken en de Wet basisregistratie grootschalige topografie aan Basisinf

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieAmsterdam
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingDVI Besluit tot verlening van ondermandaat, volmacht en machtiging inzake de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, de Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen onroerende zaken en de Wet basisregistratie grootschalige topografie aan Basisinf
CiteertitelDienstverlening en Informatie - Besluit ondermandaat, volmacht en machtiging BAG, Wkpb en BGT aan Basisinformatie
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpmandaten

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Datum ondertekening inwerkingtredingsbesluit:

Bron bekendmaking inwerkingtredingsbesluit: -

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Algemene wet bestuursrecht, afd. 10.1

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

06-07-201601-02-2016nieuwe regeling

22-06-2016

Gemeenteblad 2016, 90791

3B, 2016, 127

Tekst van de regeling

Intitulé

DVI Besluit tot verlening van ondermandaat, volmacht en machtiging inzake de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, de Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen onroerende zaken en de Wet basisregistratie grootschalige topografie aan Basisinf

 

 

Inhoud

De directeur Basisinformatie,

BESLUIT:

I.ondermandaat, volmacht en machtiging te verlenen aan:

  • de manager Gegevensinwinning

  • de manager Gegegevensbeheer

  • de BAG-medewerker Administratie F, bij Gegevensinwinning

  • de BAG-medewerker Administratie E, deels bij Gegevensbeheer en deels bij Gegevensinwinning

ten aanzien van de volgende bevoegdheden:

1. voor zover betrekking op de bronhouder BAG en Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen onroerende zaken (Wkpb): als genoemd in artikelen 6 en 10 van het Reglement stelsel basisinformatie Amsterdam 2015;

2. voor zover betrekking op de bronleverancier van nummerbeschikkingen: als genoemd in artikelen 7 en 10 van het Reglement stelsel basisinformatie Amsterdam 2015;

3. het besluiten over de wijziging of opneming van een gegeven na ontvangst van een melding als bedoeld in artikel 37 of een verzoek als bedoeld in artikel 38 van de Wet BAG, zoals bedoeld in artikel 39, eerste lid, van de Wet BAG, of na ontvangst van een terugmelding; en

4. het opmaken van processen-verbaal van constatering, zoals bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder b van de Wet BAG;

II. ondermandaat, volmacht en machtiging te verlenen aan:

  • de manager Gegegevensbeheer

  • de geospecialist

  • de senior medewerker Basisregistratie grootschalige topografie

  • de medewerker Basisregistratie grootschalige topografie

ten aanzien van de volgende bevoegdheden:

1. het vaststellen van de definitieve geometrie van panden en verblijfsobjecten, als bedoeld in artikel 8 van de Wet BAG;en

2. het verzamelen en geometrisch vastleggen van geografische gegevens ten behoeve van de uitvoering van de Wet BGT, als bedoeld in artikel 6 van de Wet BGT;

III. dat het ondermandaat, volmacht en machtiging slechts kan worden uitgeoefend met inachtneming van het gestelde in, en in overeenstemming met de beperkingen van het Reglement stelsel basisinformatie Amsterdam 2015;

IV. dat dit besluit wordt gepubliceerd in het Elektronisch Gemeenteblad en in werking treedt met terugwerkende kracht vanaf 1 februari 2016;

V. dat dit besluit wordt aangehaald als Besluit ondermandaat, volmacht en machtiging BAG, Wkpb en BGT aan Basisinformatie;

VI. het Besluit ondermandaat en -machtiging BAG en Wkpb aan Basisinformatie (Gemeenteblad 2016, afdeling 3B, nr. 6) in te trekken.