Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Waalwijk

Aanstelling als onbezoldigd ambtenaar

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieWaalwijk
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanstelling als onbezoldigd ambtenaar
CiteertitelAanstelling als onbezoldigd ambtenaar
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Wet algemene bepalingen omgevingsrecht, art. 5:10, lid 3
  2. Collectieve arbeidsregeling gemeente Waalwijk

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

27-04-2017Nieuwe regeling.

18-04-2017

Weekblad Waalwijk, 26-04-2017

2017/16

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanstelling als onbezoldigd ambtenaar

 

 

Aanstellingsbesluit onbezoldigd ambtenaar

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Waalwijk gelet op artikel 5:10, lid 3 van de Wet Algemene Bepalingen Omgevingsrecht en gelet op de collectieve arbeidsregeling van de gemeente Waalwijk

 

BESLUIT:

  • 1.

    De heer B. Homan, geboren op 21 februari 1953, belast met alle toezicht-, inspectie- en handhavingstaken uit te voeren op het adres Dijkstraat 22 te Sprang-Capelle in het kader van de Wet Algemene Bepalingen Omgevingsrecht aan te stellen als onbezoldigd ambtenaar voor zover en zolang de opdracht reikt.

  • 2.

    Dit beluit treedt in werking met ingang van 11 april 2017.

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van Burgemeester en Wethouders d.d. 11 april 2017.

 

De secretaris, De burgemeester,

J.Lagendijk, drs. A.M.P. Kleijngeld

 

U kunt tegen dit besluit een bezwaarschrift indienen. De termijn van dit bezwaarschrift bedraagt, op grond van artikel 6:7 van de Algemene wet bestuursrecht, zes weken. Deze termijn vangt aan na de dag waarop het besluit is verzonden.

Het bezwaarschrift dient te worden gericht aan het College van Waalwijk, afdeling HRM & Ondersteuning, Postbus 10.150, 5140 GB Waalwijk. Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en bevat ten minste uw naam en adres, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht en de gronden van het bezwaar.