Organisatie | Maassluis |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Addendum beleidsregels IKB gemeente Maassluis |
Citeertitel | Addendum beleidsregels IKB gemeente Maassluis |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-02-2017 | 01-01-2020 | nieuwe regeling | 20-12-2016 | . |
Vastgesteld door B&W op 20 december 2016
Vastgesteld door de werkgeverscommissie op 20 december 2016
Overeenstemming met het Georganiseerd Overleg op 1 december 2016
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis en de werkgeverscommissie van de gemeenteraad van Maassluis;
gelet op artikel 160 van de Gemeentewet;
gelet op artikel 107e van de Gemeentewet en het besluit van de gemeenteraad d.d. 25 september 2012 (delegatie aan werkgeverscommissie);
gelet op de collectieve arbeidsvoorwaardenregeling voor de sector gemeenten (CAR) en de uitwerkingsovereenkomst (UWO);
gelezen de voorstellen van de afdeling Algemene Zaken van 3 november 2016, 24 november 2016 en 13 december 2016;
gelet op de instemming van de commissie voor Georganiseerd Overleg;
overwegende dat het wenselijk is om bij Hoofdstuk 3, paragraaf 5 (IKB) van de CAR en paragraaf 6, artikel 3:36 (Verkoop van vakantie-uren) van de CAR een Addendum vast te stellen;
Artikel 1 Lokale bestedingsdoelen (doelen) IKB
De medewerker is verantwoordelijk voor het kunnen overleggen van originele bewijs- en betaalstukken (bijvoorbeeld factuur aanschaf fiets, lidmaatschap vakbond, abonnement en lidmaatschap fitnesscentrum, abonnement relevante vakliteratuur beroepsgroep en de fiscale ruimte (zogenaamde ‘Factor-A’). Medewerkers kunnen de fiscale ruimte opvragen via de Klantenservice ABP.