Organisatie | Giessenlanden |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatregeling gemeente Giessenlanden 2016 |
Citeertitel | Mandaatregeling gemeente Giessenlanden 2016 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Vastgesteld door
het college van burgemeester en wethouders,
de heffings- en invorderingsambtenaar en
de waarnemend burgemeester
Algemene wet bestuursrecht, afd. 10.1.1
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
27-12-2017 | 01-01-2018 | Toevoeging mandaat nr 18.17 en 18.18 | 05-01-2018 | Zaak nr 17-22341 | |
13-05-2017 | 27-12-2017 | 3 Nieuwe mandaten opgenomen: nr 9.27 (miv 13 mei 2017), nrs 18.15 en 18.16 (miv 28 april 2017) | 18-04-2017 | Zaak nr 16-19190-194 | |
28-12-2016 | 13-05-2017 | Vervangt de Mandaatregeling gemeente Giessenlanden 2014 | 22-11-2016 | Zaak nr 16-19190-194 |
Artikel 4. Relatie Regeling Budgethouderschap in Giessenlanden 2015
Indien de uitoefening van het mandaat financiële consequenties heeft, is de Regeling Budgethouderschap in Giessenlanden 2015 mede van toepassing.
In geval van afwezigheid of ontstentenis van de gemandateerde, treedt de hierna aangewezen vervanger in de plaats:
Aldus besloten in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Giessenlanden op 22 november 2016
de gemeentesecretaris,
M.Does
de waarnemend burgemeester,
W. E. ten Kate
Aldus besloten door de waarnemend burgemeester van de gemeente Giessenlanden op 30 november 2016
de waarnemend burgemeester,
W. E. ten Kate
Aldus besloten door de heffings- en invorderingsambtenaar van de gemeente Giessenlanden op 30 november 2016
de heffings- en invorderingsambtenaar,
A.Romeijn
Behorende bij de Mandaatregeling gemeente Giessenlanden 2016
Vastgesteld door de burgemeester,het college van burgemeester en wethouders,de heffingsambtenaar ende invorderingsambtenaarvan de gemeente Giessenlanden
Gepubliceerd d.d. 27 december 2016
In werking getreden 28 december 2016
1. Privaatrechtelijke rechtshandelingen
3. Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp)
4. Het verstrekken van informatie (Wet openbaarheid van bestuur en Wet justitiële gegevens)
5. Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen op onroerende zaken (WKPB)
6. Wet bevordering integriteitbeoordelingen openbaar bestuur (Wet Bibob)
Het informeren van betrokkenen dat een advies is aangevraagd bij het bureau integriteitbevordering openbaar bestuur |
7. Algemene wet bestuursrecht (Awb)
Secretaris CB = secretaris Commissie Bezwaarschriften GLZ
8. Feitelijke handelingen (geen privaatrechtelijke rechtshandelingen of besluiten in de zin van art. 1:3 Awb: machtiging noodzakelijk)
Wet basisregistratie personen, Paspoortwet, Wet op de lijkbezorging.
GBA= Wet op de gemeentelijke basisadministratie
Wet BRP= Wet basisregistratie personen
10. Vergunningverlening (niet zijnde omgevingsvergunningen/WABO)
11. Wet Basisregistratie voor Adressen en Gebouwen (Wet BAG)
13. Welzijn (Kinderopvang, leerlingenvervoer)
Het beslissen op aanvragen om een incidentele subsidie (projectsubsidiebesluiten) | Algemene Subsidieverordening Giessenlanden, art. 11, 12 en 13 |
15. Planning, control en financiën
16. Grondzaken en onroerend goed
17. Beheersverordening beheer en gebruik begraafplaatsen