Organisatie | Geldrop-Mierlo |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname |
Citeertitel | Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname |
Geen
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
29-12-2016 | Nieuwe regeling | 12-12-2016 Middenstandsbelangen, 28 december 2016 | 2016-034057 |
Artikel 0 Dit artikel moet nog worden gesplitst
Ondermandaat Centrum voor Maatschappelijke Deelname
Het afdelingshoofd CMD, bij besluit van het college van 10 mei 2016 gemandateerd om namens het college besluiten te nemen in het kader van:
en ingevolge artikel 10:9 van de Algemene wet bestuursrecht bevoegd tot het verlenen van ondermandaat,
maakt bekend op 12 december 2016 besloten te hebben de volgende functionarissen ondermandaat te verlenen:
medewerker voorzieningen (voor zover het toekenningen betreft), senior 2e lijn en coördinator voorzieningen tot het namens het college nemen van besluiten in het kader van Wmo 2015, hoofdstuk II par.2 Wegenverkeerswet, hoofdstuk IV Babw, Verordening leerlingenvervoer, artikel 2.3 1e en 3e lid en artikel 8.1.1 1e e n 4e lid Jeugdwet, Regeling ouderenvervoer 65-plussers/verstandelijk gehandicapten, artikel 5 lid 3 onder b en lid 5, artikel 6 lid 7 en 10 en artikel 7 lid 1 en 6 van de Urgentieverordening gemeente Geldrop-Mierlo ;
Het besluit treedt in werking op 29 december 2016. Vanaf dit moment liggen deze documenten gedurende een periode van zes weken ter inzage in het gemeentehuis en zijn ze (permanent) te raadplegen via www.overheid.nl.
Ingevolge de Algemene wet bestuursrecht kunt u binnen 6 weken na de dag van deze publicatie bezwaar indienen bij Burgemeester en wethouders van de gemeente Geldrop-Mierlo, Postbus 10101, 5660 GA Geldrop. U kunt er ook voor kiezen om uw bezwaarschrift digitaal in te dienen via https://www.geldrop-mierlo.nl/regelen-en-aanvragen/product/bezwaarschrift-indienen. Hiervoor moet u beschikken over een elektronische handtekening (DigiD voor particulieren / E-Herkenning voor bedrijven). Een bezwaarschrift moet worden ondertekend en bevat tenminste naam en adres van de indiener, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt en de gronden van het bezwaar.