Organisatie | Delft |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | APV uitvoeringsbesluit 5 |
Citeertitel | Vijfde uitvoeringsbesluit APV |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | openbare orde en veiligheid |
Eigen onderwerp |
Geen
Algemene plaatselijke verordening Delft
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-03-2010 | 08-05-2012 | Nieuwe regeling | 16-02-2010 Delft op Zondag 28 februari 2010 | Onbekend |
vrijstelling te verlenen van het in artikel 5:11, eerste lid van genoemde verordening vervatte verbod, aan instellingen die staan vermeld op het collecterooster van het Centraal Bureau Fondsenwerving, voor de voor hen op voornoemd collecterooster gereserveerde periode, onder oplegging van de navolgende voorwaarden:
De instelling deelt de gemeente, Sector Toezicht Openbare Ruimte, Vakteam Vergunningen & Ontheffingen, uiterlijk 6 maanden vóór de toegewezen periode mee, dat een collecte wordt gehouden en wie ter plaatse met de leiding van de collecte zal zijn belast (naam, adres en telefoonnummer). Indien dat niet is geschied, wordt de betreffende periode door de gemeente aangemerkt als een zogenaamde “vrije periode” voor acties van plaatselijke/regionale instellingen voor een ander goed doel;
de collecte-opbrengst dient binnen 14 dagen na afloop van de collecte door middel van een door de leiding ondertekende collectestaat te worden verantwoord bij de gemeente, Sector Toezicht Openbare Ruimte, Vakteam Vergunningen & Ontheffingen. Instellingen die een plaats hebben op het collecterooster en instellingen die in meer dan één gemeente collecteren, dienen zo spoedig mogelijk, doch binnen 2 jaar na de collecte een (activiteiten)jaarverslag en financieel verslag inclusief het accountantsrapport te zenden aan het Centraal Bureau Fondsenwerving, Vondelstraat 138, 1054 GT Amsterdam.