Organisatie | Sittard-Geleen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Vervangingsbesluit teammanager Facilitaire Services |
Citeertitel | Vervangingsbesluit teammanager Facilitaire Services |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-11-2016 | 15-04-2021 | Nieuwe regeling | 01-10-2016 | Onbekend. |
De adjunct gemeentesecretaris/directeur;
gelezen het besluit van 1 augustus 2015 inzake de aansturing van het team Facilitaire services door de adjunct gemeentesecretaris/directeur;
gelet op het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013;
overwegende, dat het vanuit een oogpunt van bedrijfsvoering gewenst is af te wijken van het bepaalde
onder 4.7 (‘Vervanging’) van het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013 en te kiezen voor een afwijkende vervanging van de teammanager Facilitaire services;
gelet op de besluiten dd 14 juni 2016 inzake tijdelijke en gedeeltelijke waarneming van de functie van teammanager Facilitaire services door:
Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis
In geval van afwezigheid of ontstentenis van een van de bovengenoemde medewerkers de heren Brummert, Gouders en/of Wijnands, wordt deze in onderling overleg door een van hen vervangen.
Artikel 2. Ondertekening (plv)
De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:
‘Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen’, respectievelijk ‘De Burgemeester van Sittard-Geleen’,
gevolgd door ‘de plaatsvervangend. teammanager Facilitaire Services,’