Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Lansingerland

Algemene Inkoopvoorwaarden ICT gemeente Lansingerland 2016

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieLansingerland
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAlgemene Inkoopvoorwaarden ICT gemeente Lansingerland 2016
CiteertitelAlgemene Inkoopvoorwaarden ICT gemeente Lansingerland 2016
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpInkoop ICT
Externe bijlagenAlgemene Inkoopvoorwaarden ICT Lansingerland 2016 exb-2018-64027

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is vervangen door de Algemene Inkoopvoorwaarden bij IT gemeente Lansingerland 2017

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Burgerlijk Wetboek, Aanbestedingswet 2012

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

n.v.t.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

15-10-201601-07-2017Nieuwe regeling

04-10-2016

Gemeenteblad, 13 oktober 2016

T16.08493/BW1600384

Tekst van de regeling

Intitulé

Algemene Inkoopvoorwaarden ICT Lansingerland 2016