Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Zutphen

Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieZutphen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016
CiteertitelAanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016, art. 3
  2. Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

08-09-2016Nieuwe regeling

29-08-2016

GVOP 2016 nr. 120966, 07-09-2016

88760

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

De informatiebeheerder,

 

gelet op artikel 3 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;

 

gelet op het Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;

 

b e s l u i t :

 

 

  • 1.

    de navolgende functionarissen aan te wijzen:

    • a.

      als gegevensbeheerder BRP: de back-office medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • b.

      als applicatiebeheerder BRP: de medewerkers van team IenA, cluster Informatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • c.

      als gegevensverwerker: alle medewerkers van team Publiekszaken.

  • 2.

    dat de medewerkers van team Publiekszaken bevoegd zijn tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, tweede lid, onder e. van de Wet basisregistratie personen bedoelde verklaring;

  • 3.

    dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;

  • 4.

    dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheer- en gegevensfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016.

 

Aldus besloten op 29 augustus 2016.

De informatiebeheerder,

E.Henzen