Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Zutphen

Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieZutphen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016
CiteertitelAanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016, art. 2

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

08-09-2016Nieuwe regeling

09-08-2016

GVOP 2016, nr. 120969, 07-09-2016

88759

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Zutphen,

 

gelet op artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016;

 

b e s l u i t :

 

 

  • 1.

    de navolgende functionarissen aan te wijzen:

    • a.

      als informatiebeheerder: de teamleider Publiekszaken, en als plaatsvervangend informatiebeheerder: de teamleider Veiligheid;

    • b.

      als beveiligingsbeheerder: de interne adviseurs van team IenA, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • c.

      als privacybeheerder: de functionaris gegevensbescherming van team Control, en als plaatsvervangend privacybeheerder: de back-office medewerkers van team Publiekszaken;

    • d.

      als systeembeheerder: de medewerkers van team IenA, cluster Automatisering, waarbij zij elkaar onderling vervangen;

    • e.

      als toezichthouder: de medewerkers van team VenH, cluster Toezicht en Handhaving en de medewerkers van team Publiekszaken, waarbij zij elkaar onderling vervangen

    • f.

      als controller informatiebeveiliging: de concerncontroller, en als plaatsvervangend controller informatiebeveiliging: de teamleider Control;

  • 2.

    dat dit besluit in werking treedt op de dag na de datum van bekendmaking;

  • 3.

    dat dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit beheerfunctionarissen Basisregistratie personen gemeente Zutphen 2016.

Aldus besloten op 9 augustus 2016.

Het college van burgemeester en wethouders,

de burgemeester, de secretaris,

C.Abbenhues B. Janssen