Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Buren

Ondermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBuren
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingOndermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken
CiteertitelOndermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Mandaatbesluit gemeente Buren - Neder-Betuwe

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

19-01-201601-01-201601-10-2018Nieuw

19-01-2016

Gemeenteblad d.d. 23-06-2016, nr. 83568

B&W/16/01893 Z15-40278

Tekst van de regeling

Intitulé

Ondermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken

Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester, ieder bestuursorgaan voor zover bevoegd;

Overwegende, dat het wenselijk is dat het college van b&w en de burgemeester, ieder voor zover bevoegd, ondermandaat en/of volmacht verleent aan het hoofd van de afdeling Inwonerszaken en bij afwezigheid diens vervanger, en aan ambtenaren en  ingehuurde/gedetacheerde/externe medewerkers, werkzaam op de afdeling Inwonerszaken, in het team Werk & inkomen, voor taken ter uitvoering van de  Participatiewet voor de gemeente Neder-Betuwe;

gelet op het Mandaatbesluit “Dienstverleningsovereenkomst Participatiewet Buren en Neder-Betuwe” van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Neder-Betuwe d.d. 8 januari 2016;

BESLUIT:

 

I. Ondermandaat en volmacht te verlenen aan:

het hoofd van de afdeling Inwonerszaken en bij afwezigheid diens vervanger, en aan de teamleider, juridisch kwaliteitsmedewerkers, casemanagers, administratief medewerkers en ingehuurde/gedetacheerde/externe medewerkers die 1 van deze functies vervullen, allen werkzaam in het team Werk &inkomen op de afdeling Inwonerszaken, voor de taken ter uitvoering van de Participatiewet voor de gemeente Neder- Betuwe, zoals bepaald in de

Dienstverleningsovereenkomst “Participatiewet Buren en Neder-Betuwe”, gesloten tussen de gemeenten Neder-Betuwe en Buren met ingang van 1 januari 2016;

 

II. te bepalen dat bij de uitoefening van het ondermandaat, zoals genoemd onder I., het bepaalde in het Mandaatbesluit “Dienstverleningsovereenkomst Participatiewet Buren en Neder-Betuwe” van het college van b&w van de gemeente Neder-Betuwe d.d.8 januari 2016 in acht moet worden genomen;

 

III. te bepalen dat gelijktijdig met de intrekking van voornoemd mandaatbesluit van het college van b&w van Neder-Betuwe dit ondermandaatbesluit vervalt.

 

IV. dat dit besluit wordt aangehaald als: “Ondermandaatbesluit uitvoering Participatiewet voor gemeente Neder-Betuwe, Afdeling Inwonerszaken”;

 

V. te bepalen dat dit besluit bekend wordt gemaakt op 19  januari 2016 door middel van verstrekking (in afschrift) aan de desbetreffende gemandateerden;

 

VI. te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de dag na bekendmaking (verstrekking) van dit besluit en terugwerkt tot 1 januari 2016.

Maurik 19 januari 2016

de burgemeester van Buren,

J.A. de Boer MSc

Burgemeester en wethouders van Buren,

de secretaris,

mr. R.P. van der Starre

de burgemeester,

J.A. de Boer MSc

Bijlage Overzicht mandaat-instemming conform artikel 10:4, lid 1 Awb van de gemandateerden.

De bijlage betreft de ondergemandateerden inclusief handtekening. Deze bijlage vindt u in gemeenteblad nr. 83568 van 23 juni 2016 (https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2016-83568.html).