Organisatie | Alkmaar |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Werkafspraken Bestuurlijke Kalender |
Citeertitel | Werkafspraken Bestuurlijke Kalender |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
07-06-2016 | nieuwe regeling | 12-05-2016 Elektronisch Gemeenteblad, 06-06-2016 | Onbekend. |
De raad van de gemeente Alkmaar;
gelet op het voorstel van het Presidium van 18 april 2016, bijlage nr. 2016-878;
gelet op het advies van de commissie Bestuur en Middelen;
gelet op de bepalingen in de artikelen 6 en 7 van het Reglement van orde voor de vergaderingen van de raad en artikel 9, lid 6 van het Reglement van orde voor de commissies;
Vast te stellen de volgende: Werkafspraken Bestuurlijke Kalender
Aanlevering financiële stukken
In afwijking van de termijnen voor toezending van de commissie- en raadsstukken (10 dagen), worden de Programmabegroting, Productenraming, Jaarrekening en Voorjaarsnota conform de P&C cyclus minimaal vier weken vóór behandeling in de commissie of raad naar de raadsleden gezonden.
Het toevoegen van oplegnotities bij commissie- en raadsvoorstellen is ter beoordeling van de commissiegriffiers.