Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Breda

Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBreda
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit Marktverordening 2002
CiteertitelAanwijzingsbesluit Marktverordening 2002
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Marktverordening Breda 2002, art. 2, lid 2

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

28-05-2016nieuwe regeling

24-05-2016

Gemeenteblad, 2016, 67495

44845

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit Marktverordening 2002

Burgemeester en wethouders van Breda,

Overwegende:

 

  • -

    De reconstructiewerkzaamheden bij de Nieuwe Haagdijk/Haagweg;

  • -

    Dat op deze locatie de algemene warenmarkt op zaterdag wordt gehouden van 11.00 tot 17.00 uur;

 

Gelet op:

Artikel 2, lid 2 van de Marktverordening Breda 2002, waarbij het college de bevoegdheid is gegeven om bij dringende redenen een andere plaats en tijd voor het houden van een markt aan te wijzen,

BESLUIT:

 

  • 1.

    De algemene warenmarkt die op zaterdag wordt gehouden op locatie Nieuwe Haagdijk/Haagweg met ingang van 28 mei 2016 te verplaatsen tot 1 december 2016 naar het Dr. Jan Ingenhouszplein.

  • 2.

    De markttijd voor de onder 1. genoemde warenmarkt te wijzigen naar 10.00 tot 17.00 uur.

  • 3.

    Dit besluit treedt in werking op 28 mei 2016 en vervalt op 1 december 2016.

 

Bezwaar

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan een belanghebbende binnen zes weken na datum van bekendmaking van dit besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift dient te worden ondertekend en dient ten miste te bevatten: naam, adres, datum, omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt en de gronden van het bezwaar.

Het bezwaarschrift kan worden gericht aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, afdeling Juridische Zaken en Inkoop, Postbus 90006, 4800 PA Breda.

Burgemeester,

Secretaris,