Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Kampen

Subsidieregeling toeristische marketing gemeente Kampen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieKampen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingSubsidieregeling toeristische marketing gemeente Kampen
CiteertitelSubsidieregeling toeristische marketing gemeente Kampen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerpfinanciën en economie

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

De Subsidieregeling city/regiomarketing gemeente Kampen vastgesteld op 16 december 2014 wordt ingetrokken.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Algemene Subsidieverordening gemeente Kampen

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

14-04-201601-01-201601-01-2017nieuwe regeling

29-03-2016

Gemeenteblad 2016, 43130

16ADV00159

Tekst van de regeling

Intitulé

Subsidieregeling city/regiomarketing gemeente Kampen

Het college van burgemeester en wethouders van Kampen;

gelezen het voorstel van 29 maart 2016, kenmerk 16ADV00159;

gelet op de Algemene Subsidieverordening gemeente Kampen;

besluit vast te stellen de

Subsidieregeling toeristische marketing gemeente Kampen

Artikel 1 Toepassingsbereik

Het bepaalde in deze subsidieregeling is enkel van toepassing op de verstrekking van subsidies door burgemeester en wethouders voor de in artikel 2 bedoelde activiteiten.

Artikel 2 Activiteiten

Subsidie kan uitsluitend worden verstrekt voor activiteiten die bijdragen aan het promoten van Kampen, als onderdeel van de IJsseldelta en de Hanzesteden. De activiteiten hebben als doel:

  • -

    het vergroten van de naamsbekendheid

  • -

    meer vakantiegangers en recreanten te trekken

  • -

    bezoekers langer te laten verblijven

  • -

    meer bestedingen te genereren

  • -

    meer banen te creëren.

Artikel 3 Doelgroep

Subsidie wordt uitsluitend verstrekt aan Stichting Marketing Oost.

Artikel 4 Hoogte van de subsidie

De subsidie bedraagt voor 2016 maximaal € 71.000.

Artikel 5 Overgangsregeling

Op subsidies die zijn verleend op grond van de Subsidieregeling city/regiomarketing gemeente Kampen, vastgesteld op 16 december 2014, blijft die subsidieregeling van toepassing voor nog te nemen subsidiebesluiten. Dit betreft in ieder geval te nemen besluiten tot subsidievaststelling en het eventueel besluiten op bezwaarschriften ten aanzien van subsidies.

Artikel 6 Inwerkingtreding en intrekking

Deze regeling treedt in werking op de dag na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2016.

De Subsidieregeling city/regiomarketing gemeente Kampen vastgesteld op 16 december 2014 wordt ingetrokken.

 

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 29 maart 2016,

Burgemeester en wethouders van de gemeente Kampen,

J.F. Goedegebure,

secretaris

drs. mr. B. Koelewijn,

burgemeester