Organisatie | Gooise Meren |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Mandaatbesluit heffings- en invorderingsbevoegdheden 2016 |
Citeertitel | Mandaatbesluit heffings- en invorderingsbevoegdheden 2016 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp |
Geen
Besluit van B&W van 2 februari 2016 inzake het aanwijzen van de heffings-, invorderings- en WOZ ambtenaar
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-03-2016 | nieuwe regeling | 03-02-2016 GVOP en het Bussums-, Naarder- en MuiderNieuws op 24 februari 2016 | Onbekend |
Aan de ambtenaren, die in dienst van de gemeente en werkzaam bij de afdeling Financiën en Belastingen zijn in de functies van “administratief medewerker A, B of C, werkvoorbereider, beleidsmedewerker, taxateur, medewerker WOZ en bezwaar en beroep of medewerker heffen en bezwaar en beroep” te mandateren om namens de heffingsambtenaar op te treden en handelingen te verrichten inzake de navolgende aangelegenheden:
Aan de ambtenaren, die in dienst van de gemeente en werkzaam bij de afdeling Financiën en Belastingen zijn in de functie van “medewerker innen” te mandateren om namens de invorderingsambtenaar op te treden en handelingen te verrichten inzake de navolgende aangelegenheden: