Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Zaanstad

Mandaat Oostzaan urgentieverklaringen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieZaanstad
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingMandaat Oostzaan urgentieverklaringen
CiteertitelMandaat Oostzaan urgentieverklaringen
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpMandaat Oostzaan urgentieverklaringen

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

13-01-201617-12-2015Nieuwe regeling

17-12-2015

Gemeenteblad 2016, nr. 3053

geen

Tekst van de regeling

Intitulé

Mandaat Oostzaan urgentieverklaringen

 

 

Mandaat Oostzaan urgentieverklaringen

De gemeentesecretaris/algemeen directeur van de gemeente Zaanstad,

Hiertoe gemandateerd door bijgevoegd mandaatbesluit van het college van de gemeente Oostzaan van 8 december 2015, verleent hierbij ondermandaat aan:

- Medewerkers van de sector Klantcontact Centrum (KCC), met de functie van afdelingshoofd Juridische Procedures Omgevingsrecht (vanaf 1-1-2016 afdelingshoofd Vergunningen) en

- afdelingshoofd Vergunningen en Toezicht (vanaf 1-1-2016 afdelingshoofd Advies en Toezicht).

 

Het mandaat strekt tot het besluiten omtrent urgentieverklaringen namens het college van de gemeente Oostzaan. De besluitvorming bij deze aanvragen vindt plaats conform de vernieuwde dienstverleningsovereenkomst (2015-202696).

 

Zaandam, datum: 17 december 2015.

(waarnemend) gemeentesecretaris,

drs. A. Roggeveen