Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Drimmelen

Delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieDrimmelen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingDelegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen
CiteertitelDelegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen
Vastgesteld doorgemeenteraad
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerppersoneel en organisatie

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is intern bekendgemaakt.

De regeling is bijgewerkt tot en met de 1e wijziging van 9 november 2006

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Gemeentewet, art. 156.
  2. Gemeentewet, art. 160, aanhef en eerste lid onder d.
  3. Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling, art. 1:3a.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

13-03-200311-10-2014Nieuwe Regeling

02-10-2003

Onbekend

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen

 

De raad van de gemeente Drimmelen:

gelezen het voorstel van het college van 5 augustus 2003;

 

gelezen de circulaire van het Landelijk Overleg Gemeentelijke Arbeidsvoorwaarden van 19 december 2002, kenmerk/2002004761;

 

gelet op artikel 156 en artikel 160, aanhef en eerste lid onder d, van de Gemeentewet en

 

artikel 1:3a van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling (CAR) gemeente Drimmelen:

 

BESLUIT

 

vast te stellen het volgende delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen:

Artikel 1

Aan het college wordt de bevoegdheid gedelegeerd tot het uitvoeren van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling (CAR) gemeente Drimmelen en daaraan verbonden nadere regelingen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie, behoudens voor zover het betreft:

  • a.

    het nemen van besluiten met betrekking tot de aanstelling, overplaatsing, schorsing of het ontslag van de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • b.

    het vaststellen van instructies en dienstopdrachten ten aanzien van de griffie en de medewerkers van de griffie;

  • c.

    het verlenen van vakantie en verlof aan de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • d.

    besluiten met betrekking tot de ontwikkeling, beoordeling en beloning van de griffier en de medewerkers van de griffie;

  • e.

    het nemen van disciplinaire maatregelen ten aanzien van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

De in artikel 1 onder a. tot en met e. bedoelde besluiten worden door de voorzitter van de raad.

Artikel 3

De raad en het college kunnen de griffier machtigen ten behoeve van de overige medewerkers van de griffie bevoegdheden namens hen uit te oefenen voor zover dat in het dagelijkse uitvoering van de arbeidsvoorwaarden gebruikelijk is.

Artikel 4

Deze verordening treedt te rekenen vanaf 13 maart 2003 in werking.

Artikel 5

Dit besluit kan worden aangehaald als Delegatiebesluit uitvoering Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Drimmelen.

 

Aldus vastgesteld in de openbare raadsvergadering van 2 oktober 2003

De raad voornoemd

de griffier

mr. M.J.N. Schetters-Schuurbiers

de voorzitter

J. Elzinga

De regeling is bijgewerkt tot en met de 1e wijziging van 9 november 2006