Organisatie | Gemert-Bakel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Reglement bestuurlijk elektronisch berichtenverkeer gemeente Gemert-Bakel |
Citeertitel | Reglement bestuurlijk elektronisch berichtenverkeer gemeente Gemert-Bakel [Red: college] |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | digitale correspondentie |
In verband met ondertekening per afzonderlijk bestuursorgaan wijkt redactie van de aanhef af van die in het brondocument
Algemene wet bestuursrecht, art. 2:15, lid 1
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-02-2017 | art. 2 | 31-01-2017 | Onbekend | ||
27-01-2015 | 24-02-2017 | nieuwe regeling | 02-10-2014 | Onbekend |
Artikel 2 Openstelling elektronische weg
Van het eerste lid wordt uitgezonderd een verzoek op grond van artikel 3 van de Wet openbaarheid van bestuur, artikel 36 van de Wet bescherming persoonsgegevens en artikel 3 van de Wet hergebruik overheidsinformatie. Dergelijke verzoeken kunnen alleen per post naar de bestuursorganen worden gezonden, worden gedeponeerd in de brievenbus van het gemeentehuis of worden afgegeven aan de receptie in de hal van het gemeentehuis.
Artikel 3 Ondertekening van elektronische berichten
Als elektronische handtekening ter ondertekening van het elektronisch berichtenverkeer als bedoeld in artikel 2:16 van de Algemene wet bestuursrecht, wordt aangemerkt: