Organisatie | Wassenaar |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Beleidsregel briefadres gemeente Wassenaar 2014 |
Citeertitel | Beleidsregel briefadres gemeente Wassenaar 2014 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | aangifte briefadres |
Geen
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
25-12-2014 | nieuwe regeling | 09-12-2014 De Wassenaarse Krant, 24-12-2014 | 2276 |
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wassenaar,
gelet op de artikelen 1.1, 2.23, 2.38, 2.39, 2.40, 2.41, 2.42, 2.45, 2.47 en 2.52 van de Wet basisregistratie personen,
artikel 29 van het Besluit basisregistratie personen,
de artikelen 17,18 en 19 van de Regeling basisregistratie personen,
en artikel 4:81 van de Algemene wet bestuursrecht;
overwegende dat het noodzakelijk is om een beleidsregel vast te stellen met betrekking tot de aangifte van een briefadres om het oneigenlijk gebruik van het briefadres tegen te gaan;
Beleidsregel briefadres gemeente Wassenaar 2014.
In de situatie als bedoeld in het vorige lid, kan de termijn voor een briefadres eenmalig verlengd worden, tenzij daardoor een overschrijding plaatsvindt van de termijnen, bedoeld in artikel 2, eerste lid, onder d en e. In geval van een verlenging vanwege een situatie als bedoeld in het eerste lid, bedraagt de termijn van verlenging ten hoogste drie maanden.
Als vanwege bijzondere omstandigheden een strikte toepassing van het bepaalde indeze regeling zou leiden tot een onbillijkheid van overwegende aard, kan wordenafgeweken van het bepaalde in deze regeling.