Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Wijchen

Aanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheur

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieWijchen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheur
CiteertitelAanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheur
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp
Externe bijlageBijlage

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Participatiewet, art. 76a
  2. Wet maatschappelijke ondersteuning 2015, art. 6.1

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

19-08-201501-01-2018Onbekend

18-08-2015

gmb-2015-77595

Onbekend.

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanwijzingsbesluit toezichthouders sociaal rechercheur

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wijchen;

gelet op het bepaalde in artikel 76a van de Participatiewet en 6.1 van de Wet maatschappelijke ondersteuning 2015;

Overwegende dat:

bij besluit van 24 februari 2009, 09/1680, is besloten de manager van de afdeling Bestuurs- en managementondersteuning te mandateren om nieuwe toezichthouders aan te wijzen;

op grond van artikel 3, tweede lid van het Mandaatbesluit bij afwezigheid van de afdelingsmanager, hij/zij wordt vervangen door een afdelingsmanager van een andere afdeling;

Besluit

de heer P.A.S.M. Peeters

de heer F.L.J.M. Hubers

sociaal rechercheur van de afdeling Sociale Zaken

aan te wijzen als toezichthouder zoals bedoeld in artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht belast met het toezicht op de naleving van het bepaalde bij of krachtens:

Bezwaar

Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:

  • -

    naam en adres van de indiener;

  • -

    telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;

  • -

    datum van het bezwaarschrift;

  • -

    omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;

  • -

    de gronden van het bezwaar.

Uw bezwaar stuurt u naar het college van burgemeester en wethouders, afdeling BMO, postbus 9000, 6600 HA Wijchen.

Heeft u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u zo’n verzoek indient moet u bij het college van burgemeester en wethouders ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.

U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.

Aldus besloten op 18 augustus 2015

Namens burgemeester en wethouders en de burgemeester

T. van Wezel

afdelingsmanager Financiën