Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Nieuwkoop

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieNieuwkoop
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop
CiteertitelRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpRegeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

29-07-200801-01-2020Onbekend

29-07-2008

Onbekend

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop

Burgemeester en wethouders van de gemeente Nieuwkoop;

Gezien het vastgestelde integriteitsbeleid;

Gelet op artikel artikel 15:1e van de Collectieve Arbeidsvoorwaardenregeling/Uitwerkingsovereenkomst;

Besluiten:

 

Regeling openbaarmaking nevenfuncties van topambtenaren bij de gemeente Nieuwkoop

 

Artikel 1 Toepassing

Deze regeling is van toepassing op de volgende functie:

1.algemeen directeur/gemeentesecretaris

Artikel 2 Doel

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 1 van deze regeling vervult.

Artikel 3 Openbaarmaking

Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een actuele opgave van nevenwerkzaamheden in het gemeentehuis ter inzage te leggen, en door het plaatsen van de opgave op intranet.

Artikel 4 Inhoud openbaarmaking

De opgave vermeldt:

  • a)

    de hoofdfunctie

  • b)

    de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze verricht worden

  • c)

    de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

  • d)

    de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen.

Artikel 6 Slotbepaling

Deze regeling treedt in werking met ingang van 29 juli 2008.

Artikel 7 Citeertitel

Deze regeling kan worden aangehaald als regeling openbaarmaking nevenfuncties topambtenaren.

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van 29 juli 2008.