Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Eindhoven

Vaststellen meldingsprocedure m.b.t. collecteren

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieEindhoven
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVaststellen meldingsprocedure m.b.t. collecteren
CiteertitelOnbekend
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Artikel 1.1.8, 5.2.1 en 5.2.1a Algemene Plaatselijke Verordening Eindhoven

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

18-01-201119-03-2018Nieuwe regeling

22-11-2011

Gemeenteblad 2011, nr. 5

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Vaststellen meldingsprocedure m.b.t. collecteren

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Eindhoven maakt bekend, dat het op 22 november 2010 - gelet op artikel 1:3 van de Algemene wet bestuursrecht en de artikelen 1.1.8, 5.2.1 en 5.2.1a van de Algemene Plaatselijke Verordening Eindhoven 2010 (APV 2010) – heeft besloten de navolgende meldingsprocedure vast te stellen:

Vaststellen meldingsprocedure collecteren
  • -

    de melding van de activiteiten als bedoeld in artikel 5.2.1 en artikel 5.2.1a van de APV 2010 geschiedt ten minste twee weken voordat het collecteren of werven plaatsvindt;

  • -

    de melding geschiedt door middel van en in overeenstemming met het daarvoor bedoelde meldingsformulier;

  • -

    degene die de melding doet ontvangt hiervan een ontvangstbewijs;

  • -

    de melding wordt geacht eerst dan gedaan te zijn, wanneer:

I het meldingsformulier volledig en naar waarheid is ingevuld,

II het tijdig is ingeleverd en

III het ontvangstbewijs is uitgereikt/verzonden.

 

Eindhoven, 22 november 2010.

Het college van burgemeester en wethouders van Eindhoven,

 

 

 

R. van Gijzel, burgemeester.

 

 

 

 

A. Verbakel, secretaris a.i.

 

 

Uitgegeven, 10 januari 2011.

Mij bekend,

de gemeentesecretaris a.i. van Eindhoven,

A.Verbakel.

 

 

 

 

 

 

RA11000935.def