Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Groningen (Gr)

Onderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum 2015

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieGroningen (Gr)
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingOnderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum 2015
CiteertitelOnderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum 2015
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpOnderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum
Externe bijlageAan de concerndirecteur Bedrijfsvoering wordt opgedragen de uitoefening van de volgende bevoegdheden:

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling vervangt het Onderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum 2014.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Gemeentewet;
  2. Algemene wet bestuursrecht;

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Algemeen mandaatbesluit 2015

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

24-02-201526-02-2016nieuwe regeling

17-02-2015

Gemeenteblad, 2015, 15

4756015

Tekst van de regeling

Intitulé

ONDERDEELSMANDAAT PUBLIEKE DIENSTVERLENING/KLANT CONTACT CENTRUM 2015

HET COLLEGE VAN BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN GRONINGEN EN DE BURGEMEESTER, ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft,

 

Gezien het voorstel van 17 februari 2015;

 

HEBBEN BESLOTEN:

 

het Onderdeelsmandaat Publieke Dienstverlening/Klant Contact Centrum 2015 vast te stellen.

Aan de concerndirecteur Bedrijfsvoering wordt opgedragen de uitoefening van de volgende bevoegdheden:

 

Aan de concerndirecteur Bedrijfsvoering wordt opgedragen de uitoefening van de volgende bevoegdheden:

Aldus vastgesteld in de collegevergadering van 17 februari 2015.

De burgemeester,

Peter den Oudsten.

De secretaris,

Peter Teesink.