Organisatie | Nissewaard |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening voorzieningen leden en voorzitters van de Algemene bezwaarcommissie |
Citeertitel | Verordening voorzieningen leden en voorzitters van de Algemene bezwaarcommissie Nissewaard |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-01-2015 | 01-01-2015 | nieuwe regeling | 02-01-2015 | 14.R.00261 |
De raad van de gemeente Nissewaard;
- de artikelen 96 en 97 van de Gemeentewet en artikel 15 Rechtspositiebesluit raads- en commissieleden en artikel 24,
de leden van de Algemene bezwaarcommissie vanwege de aard en omvang van hun taak en hun deskundigheid een adequate vergoeding behoeven, die op een eenvoudige wijze vastgesteld en uitbetaald moet worden;
de Verordening voorzieningen leden en voorzitters van de Algemene bezwaarcommissie.
De in het eerste artikel genoemde bedragen worden jaarlijks geïndexeerd, voor het eerst op 1 januari 2015, op basis van de jaarlijkse verhoging van de prijsstijging voor de aankoop van goederen en diensten overeenkomstig de technische uitgangspunten uit de kadernota van de begroting.
De Verordening voorzieningen leden en voorzitters van de Algemene bezwaarcommissie de gemeente Spijkenisse van 16 maart 2011 wordt ingetrokken.