Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Lansingerland

Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieLansingerland
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAlgemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland
CiteertitelAlgemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp
Externe bijlageAlgemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

-

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-12-200715-10-2016Nieuwe regeling

06-11-2007

Onbekend

BW0701130/ A07.00451/T14.10413

Tekst van de regeling

Intitulé

Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland

 

 

Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Lansingerland,

 

gelet op de behoefte naar het juridisch borgen van het inkoopproces;

 

overwegende dat

  • -

    op dit moment door alle afdelingen verplichtingen worden aangegaan. Dat kan gaan om leveringen, aanvraag van diensten of grote aanbestedingen;

  • -

    met inkoopvoorwaarden de gemeente juridisch sterker staat;

 

besluit vast te stellen het navolgende:

 

Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland.

 

Algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente Lansingerland

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van burgemeester en wethouders op 6 november 2007,

Secretaris, burgemeester

drs. ing. Ad Eijkenaar, Ewald van Vliet