Organisatie | Zevenaar |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | nr 02.03 Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens |
Citeertitel | Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | administratie, diensten en bedrijven |
Vervangt 2.2. Verordening verwerking persoonsgegevens
Gemeentewet, art.147,149. Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
16-05-2008 | 06-01-2014 | nieuwe regeling | 23-04-2008 Zevenaar Post, 15-5-2008 | 08-035 | |
27-01-2005 | nieuwe regeling bij gemeentelijke herindeling | 03-01-2005 Zevenaar post, 19-1-2005 | 05-003 | ||
05-06-2003 | nieuwe regeling | 28-05-2003 onbekend |
1.Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens
aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de
basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere
gegevensverzamelingen van de gemeente.
2.Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens
uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte
gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
1.Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als
bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie