Organisatie | Mill en Sint Hubert |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Klachtenverordening gemeente Mill en Sint Hubert |
Citeertitel | Klachtenverordening gemeente Mill en Sint Hubert |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Geen |
Geen
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-07-2014 | Nieuwe regeling | 12-06-2014 | Onbekend |
De raad, het college en de burgemeester van de gemeente Mill en Sint Hubert
Ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft;
gezien het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 6 mei 2014;
gelet op artikel 149 Gemeentewet en hoofdstuk 9 titel 9.1 Algemene wet bestuursrecht;
Bij het toezenden van het rapport van bevindingen als bedoeld in artikel 4 eerste lid wordt klager meegedeeld dat hij, indien hij het niet eens is met de conclusie die uit het onderzoek is getrokken, binnen één jaar na ontvangst van de bevindingen zijn klacht kan voorleggen aan de Nationale Ombudsman in Den Haag.
Artikel 6 Registratie en publicatie
De klachtencoördinator brengt jaarlijks vóór 1 april aan de burgemeester, het college van burgemeester en wethouders respectievelijk de gemeenteraad verslag uit van alle in het voorgaande jaar ingediende klachten, Het verslag wordt aangevuld met een verslag van alle klachten die in het voorgaande jaar zijn ingediend bij de Nationale Ombudsman.
Aldus besloten door de raad van de gemeente Mill en Sint Hubert in zijn openbare vergadering van 12 juni 2014.
De griffier, De voorzitter,
Aldus besloten door de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders, ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft, op 6 mei 2014;
De secretaris, De burgemeester,
Ir. C.C.Boode Ing. A.A.M.J.Walraven