Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Limburg

Ondermandaatbesluit Cluster Kabinet

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieLimburg
OrganisatietypeProvincie
Officiële naam regelingOndermandaatbesluit Cluster Kabinet
CiteertitelOndermandaatbesluit Cluster Kabinet
Vastgesteld doorcommissaris van de koningin
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerppersoneelsbeleid

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Besloten door Kabinetschef

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Mandaatbesluit Gedeputeerde Staten van Limburg 2013 en mandaatbesluit directie Provincie Limburg 2014

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

09-05-2014nieuwe regeling

24-04-2014

Provinciaal Blad, 2014, 38

onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Ondermandaatbesluit Cluster Kabinet

Ondermandaatbesluit Cluster Kabinet

Artikel 1

Binnen het Cluster Kabinet wordt aan de plaatsvervangend kabinetschef ondermandaat, ondervolmacht, respectievelijk machtiging verleend voor de navolgende taken en bevoegdheden:

  • -

    Het houden van plannings- voortgangs- evaluatie- en beoordelingsgesprekken met medewerkers zoals bedoeld in de regeling jaargesprekkencyclus alsmede beloningsbeslissingen in artikel C7, C9 en C10 van CAP.

  • -

     Het aangaan van verplichtingen en het verrichten van betalingen inzake opleidingen van de medewerkers.

  • -

    Het verlenen van verlof aan medewerkers.

  • -

    Het accorderen van reisdeclaraties en piketvergoedingen van medewerkers.

  • -

     Het doen van uitgaven ten behoeve van voor de werkzaamheden noodzakelijke apparatuur en hulpmiddelen.

  • -

     Het verrichten van handelingen in het kader van de begeleiding van medewerkers bij ziekte en re-integratie.

  • -

     Het bevestigen van ontvangst van brieven en correspondentie gericht aan Commissaris van de Koning en/of Kabinetschef.

  • -

    Het positief besluiten op verzoeken om informatie (art. 5 Wob) en de daarmee samenhangende voorbereidingsbeslissingen.

  • -

    Het opstellen van het burgerjaarverslag.

  • -

    Het verstrekken van opdrachten en voldoen van facturen tot een bedrag ad € 15.000,-

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking de dag na publicatie in het Provinciaal Blad.

Aldus vastgesteld op 24 april 2014

Kabinetschef

mr.drs. J.J.Crucq

Uitgegeven, 8 mei 2014

Kabinetschef mr.drs. J.J. Crucq