Organisatie | Gennep |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar 2014 |
Citeertitel | Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar 2014 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp | Belastingen |
De regeling vervangt het 'Aanwijzingsbesluit heffings- en invorderingsambtenaar 2013'
De regeling is ingetrokken bij besluit van 3 februari 2015 (in werking treding 14 februari 2015).
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
20-12-2013 | 14-02-2015 | nieuwe regeling | 17-12-2013 Gemeenteblad 2013-39 | 2013/4792 |
De volgende ambtenaren worden aangewezen als de gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet:
het hoofd van de afdeling Publiekszaken of, bij diens afwezigheid, diens plaatsvervanger, voor de invordering van alle gemeentelijke belastingen en rechten, voor zover deze bevoegdheid niet aan een ander is toegewezen.
b.het hoofd van de afdeling Leefomgeving of, bij diens afwezigheid, diens plaatsvervanger, voor de invordering in eerste aanleg van:
-leges als bedoeld in de navolgende hoofdstukken van de tarieventabel behorende bij de Legesverordening 2012:
Aldus besloten op 17 december 2013.
Het college van burgemeester en wethouders van Gennep;
de secretaris,
de burgemeester,
Tegen dit besluit kan een belanghebbende binnen zes weken na de dag van bekendmaking van dit besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9003, 6590 HD GENNEP.
De belanghebbende kan het bezwaarschrift ook door een gemachtigde laten indienen. Voeg dan een machtiging bij het bezwaarschrift.
Zorg ervoor dat het bezwaarschrift in elk geval de volgende gegevens bevat: