Organisatie | Bergen op Zoom |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | ALGEMEEN ONDERMANDAATBESLUIT AFDELING MIDDELEN 2013 |
Citeertitel | Algemeen Ondermandaatbesluit Afdeling Middelen 2013 |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Gemeentelijke Organisatie |
Dit mandaatbesluit vervangt het algemeen ondermandaatbesluit afdeling Informatieve Diensten d.d. 7 maart 2012 met kenmerk P112-02875
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
15-07-2013 | 01-07-2013 | 20-02-2018 | nieuwe regeling | 26-06-2013 Bergen op Zoomse Bode d.d. 7 juli 2013 | PI13-08339 |
De afdelingsmanager van de afdeling Middelen, de heer J.E. Dik
Gelet op het Algemeen Mandaatbesluit Bergen op Zoom 2013 (BW13-00671);
Gelet op de Gemeentewet en de Algemene wet bestuursrecht;
Overwegende dat het uit een oogpunt van efficiency en een betere dienstverlening aan de burgers wenselijk is bepaalde bevoegdheden op te dragen aan medewerkers;
Gemandateerd door het afdelingshoofd Middelen:
Voor bovenstaande bevoegdheden ondermandaat te verlenen aan:
In het kader van het bijhouden van een register en een registratie van adressen en gebouwen op grond van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen voor:
het ontvangen, doorgeleiden en afhandelen van meldingen zoals bedoeld in artikel 37 en verzoeken zoals bedoeld in artikel 38 van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, inclusief de verwerking daarvan zoals bedoeld in de artikelen 31, 39, 40 en 41 van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen;
het op verzoek aan eenieder verlenen van inzage in het adressenregister, het gebouwenregister, de adressenregistratie en de gebouwenregistratie, alsmede het aan eenieder verstrekken van de in de adressenregistratie respectievelijk de gebouwenregistratie opgenomen gegevens zoals bedoeld in artikel32, eerste lid onder a van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen;
het bevorderen van de nakoming van de gemeentelijke verplichtingen in het kader van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen, met inbegrip van de inrichting van de processen, de conformiteit van het gebruikte informatiesysteem en de beveiligingsmaatregelen alsmede het rapporteren over die nakoming daarvan aan burgemeester en wethouders.
Het opmaken van een proces-verbaal van constatering zoals bedoeld in art. 10, eerste lid, onder b van de Wet basisregistraties adressen en gebouwen en voor het opmaken van schriftelijke verklaringen strekkende tot het signaleren van wijzigingen in de feitelijke situatie die van invloed zijn op de gebouwenregistratie en die niet in een andere krachtens de Wet basisregistraties adressen en gebouwen aangewezen brondocumenten zijn opgenomen.
Voor bovenstaande bevoegdheden ondermandaat te verlenen aan:
De bevoegdheid tot het vaststellen van de definitieve geometrie (K) ondermandateren aan medewerkers van de eenheid Geo-informatie bij team Informatievoorziening & Processen, zijnde de medewerker vastgoedregistratie, de werkvoorbereider B en de werkvoorbereider A (BW09-01714).
Voor bovenstaande bevoegdheden ondermandaat te verlenen aan de teammanager Facilitair & Services van de afdeling Middelen.