Organisatie | Gelderland |
---|---|
Organisatietype | Provincie |
Officiële naam regeling | Klachtenregeling aanbestedingen Gelderland 2013 |
Citeertitel | Klachtenregeling aanbestedingen Gelderland 2013 |
Vastgesteld door | gedeputeerde staten |
Onderwerp | financiën en economie |
Eigen onderwerp | klachten, aanbesteding |
Geen.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-06-2013 | Nieuwe regeling | 11-06-2013 Provinciaal Blad, 2013/115 | zaaknummer 2013-004761 |
De klacht wordt schriftelijk ingediend bij klachtenmeldpunt@gelderland.nl, wanneer de klacht betrekking heeft op een aanbesteding van een levering of een dienst, of bij aanbestedingen_UW@gelderland.nl, wanneer de klacht betrekking heeft op een aanbesteding van een werk, en bevat ten minste:
Het klachtenmeldpunt bestaat uit ten minste drie leden, waarvan één voorzitter en één vicevoorzitter. De leden zijn werkzaam onder verantwoordelijkheid van de provincie en hebben geen directe betrokkenheid bij de aanbesteding waar de klacht zich tegen richt.
Ten minste een van de leden heeft een juridische achtergrond.
De provincie stelt de klager schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht, haar oordeel daarover alsmede van de eventuele conclusies die zij daaraan verbindt. Voor de motivering kan de provincie verwijzen naar het advies van het klachtenmeldpunt, dat wordt meegezonden.