Organisatie | Sint Maarten |
---|---|
Organisatietype | Koninkrijksdeel |
Officiële naam regeling | LANDSBESLUIT, van de 21ste februari 2012, no. LB-12/0047 |
Citeertitel | Reglement arbeidsvoorwaarden secretaris Algemene Rekenkamer / Reglement arbeidsvoorwaarden personeel Algemene Rekenkamer |
Vastgesteld door | regering |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Landsverordening Algemene Rekenkamer, artikelen 4 en 13
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
22-02-2012 | nieuwe regeling | 21-02-2012 AB 2012, no. 12 | onbekend |
Bijlage I behorende bij Landsbesluit van de 21ste februari 2012, no. LB-12/0047
Reglement arbeidsvoorwaarden secretaris Algemene Rekenkamer
In vergadering bijeen op ………………………………………….,
Gelet op artikel 4, tweede lid, van de Landsverordening Algemene Rekenkamer,
Stelt vast: het navolgende Reglement arbeidsvoorwaarden van de secretaris van de Algemene Rekenkamer, zoals dat is goedgekeurd bij Landsbesluit van de 21ste februari 2012, no. LB-12/0047.
Om tot secretaris van de Algemene Rekenkamer met in achtneming van artikel 4, eerste lid van de Landsverordening Algemene Rekenkamer, benoemd te worden, moet men Nederlander zijn en ingezetene van Sint Maarten zijn.
De secretaris stelt de Algemene Rekenkamer onverwijld in kennis van andere betrekkingen of ambten die hij uitoefent.
Indien het voornemen bestaat de secretaris te schorsen of te ontslaan,
anders dan in de gevallen bedoeld in artikel 4, eerste lid, onder a en b,
wordt hij in de gelegenheid gesteld hierover zijn mening kenbaar te
De secretaris geniet een jaarlijkse bezoldiging die overeenkomt met de
bezoldiging in schaal 17, hoogste trede, van de Bezoldigingsregeling
ambtenaren Sint Maarten. Bij het Landsbesluit ter zake de benoeming van
de secretaris kunnen aan hem, op voordracht van de Algemene
Rekenkamer, onkostenvergoedingen worden verleend voor het gebruik van
eigen vervoersmiddelen en het gebruik van eigen communicatiemiddelen.
Alle wettelijke regelingen welke voor ambtenaren gelden en betrekking hebben op het verlof, de vakantie en de vakantie-uitkering, de vrijstelling van dienst, de gratificaties, de kindertoelage en de tegemoetkoming bij de studie van kinderen en de tegemoetkoming in de kosten van geneeskundige behandeling of verpleging,zijn, voor zover hierin niet bij dit reglement of bij de Landsverordening Algemene Rekenkamer is voorzien, op de secretaris van overeenkomstige toepassing.
Dit reglement treedt in werking op de datum waarop het is vastgesteld en
werkt terug tot en met 10 oktober 2010.
Dit reglement wordt aangehaald als: Reglement arbeidsvoorwaarden
BIJLAGE II, behorende bij Landsbesluit van de 21ste februari 2012, no. LB-12/0047
Reglement arbeidsvoorwaarden personeel Algemene Rekenkamer
In vergadering bijeen op …………………………………………,
Gelet op artikel 13, tweede lid, van de Landsverordening Algemene Rekenkamer,
Stelt vast: het navolgende Reglement arbeidsvoorwaarden personeel Algemene Rekenkamer, zoals dat is goedgekeurd bij Landsbesluit van de 21ste februari 2012, no. LB-12/0047.
Dit reglement is van toepassing op het personeel van de Algemene Rekenkamer, uitgezonderd de secretaris.
De Landsverordening materieel ambtenaren recht, de Regeling Vakantie en Vrijstelling van Dienst ambtenaren, de Regeling Vergoeding Behandelings- en Verplegingskosten Overheidsdienaren en de daarop gebaseerde regelgeving en beleids- en uitvoeringsregels zijn van overeenkomstige toepassing op het personeel van de Algemene Rekenkamer, met uitzondering van hoofdstuk I en de artikelen 5, 6, eerste lid, onderdeel b en tweede lid, 11, 12, 43, 95 tot en met 99 en 104 van de Landsverordening materieel ambtenaren recht.
Dit reglement treedt in werking op de datum waarop het is vastgesteld en werkt terug tot en met 10 oktober 2010.
Dit reglement wordt aangehaald als: Reglement arbeidsvoorwaarden personeel Algemene Rekenkame