Organisatie | Tubbergen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling klachtenbehandeling |
Citeertitel | Regeling klachtenbehandeling |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Gezamenlijk besluit van de raad, het college en de burgemeester
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
15-12-2004 | 08-11-2018 | Nieuwe regeling | 06-12-2004 Gemeenteblad 2004, 36 | 12/7200 |
De raad van de gemeente Tubbergen, gelet op het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 26 november 2004, nr. 7200;
het college van burgemeester en wethouders van Tubbergen en de burgemeester van Tubbergen,
ieder voor zover het betreft zijn bevoegdheden;
gelezen het advies van de Ondernemingsraad d.d. 20 september 2004, nr. OR/CK 04.5265;
gelet op het bepaalde in hoofdstuk 9 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 27, eerste lid, aanhef en onder j van de Wet op de ondernemingsraden;
In deze regeling wordt bedoeld met:
Het betrokken bestuursorgaan handelt de klacht daarna zo spoedig mogelijk af door het zenden aan de klager van een schriftelijke en gemotiveerde kennisgeving van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht alsmede van de eventuele conclusies die het daaraan verbindt.
Bij de afdoening wordt, indien naar het oordeel van de klager de klacht niet naar behoren is afgedaan, melding gemaakt van de mogelijkheid om een schriftelijke klacht in te dienen.
Aldus besloten in de openbare
vergadering van 6 december 2004.
de griffier, de voorzitter,
J.M.G. Waaijer, mr. M.K.M. Stegers
Aldus besloten door het college van
burgemeester en wethouders
op 26 november 2004
de secretaris, de burgemeester,
drs.ing. G.B.J. Mensink, mr. M.K.M. Stegers
Aldus besloten door de burgemeester
op 26 november 2004
de burgemeester,
mr. M.K.M. Stegers