Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Sittard-Geleen

Vervangingsbesluit teammanager Facilitaire services.

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieSittard-Geleen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVervangingsbesluit teammanager Facilitaire services.
CiteertitelVervangingsbesluit teammanager Facilitaire services.
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpvervangingsbesluit

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

11-04-201324-11-2016nieuwe regelgeving

28-03-2013

Electronisch gemeenteblad, weeknr. 15 - 10 april 2013.

28032013

Tekst van de regeling

Intitulé

Vervangingsbesluit

 

De teammanager Facilitaire services;

gelet op het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013;

gelet op het feit dat aan het hoofd Dienstverlening de aansturing van het team Faclitaire services is opgedragen;

overwegende, dat het vanuit een oogpunt van bedrijfsvoering gewenst is af te wijken van het bepaalde onder 4.7 (“Vervanging”) van het Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen 2013 en te kiezen voor een afwijkende vervanging van de teammanager;

 

BESLUIT:

Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis

In geval van afwezigheid of ontstentenis van de teammanager Facilitaire services zaken wordt deze vervangen door dhr. L.W.P. Brummert.

Artikel 2. Ondertekening (plv)

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,

“namens deze(n),”

gevolgd door “ de plv. teammanager Financiën en juridische zaken,”

de handtekening van de plaatsvervanger,

en onder vermelding van de naam van de plaatsvervanger.

Artikel 3. Verantwoording

De aangewezen plaatsvervanger legt (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van bevoegdheden in het kader van de vervanging aan de teammanager Financiën en juridische zaken. Bij langer durende ontstentenis wordt verantwoording afgelegd aan het hoofd Dienstverlening.

Artikel 4. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1.

    Dit besluit treedt in werking de dag na de bekendmaking.

  • 2.

    Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit vervalt het vervangingsbesluit dd 21 december 2010 van het hoofd van de voormalige afdeling Interne services.

Sittard-Geleen, 28 maart 2013.

Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,

Namens deze(n),

De teammanager Facilitaire services,

R.M.F. Hermans

Voor gezien

Het hoofd Dienstverlening,

A.J.S. Daemen

Voor akkoord

De gemeentesecretaris/algemeen directeur van Sittard-Geleen,

Mr. .J.H.J. Höppener