Organisatie | Bladel |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Verordening klachtenregeling gemeente Bladel |
Citeertitel | Klachtenregeling gemeente Bladel |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Regeling is vervangen door de Verordening klachtenregeling gemeenteraad en griffie gemeente Bladel 2012 en door de Klachtenregeling gemeente Bladel.
Onbekend
Geen
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
14-10-2012 | 14-10-2012 | intrekking | 20-09-2012 De Lantaarn, 13-10-2012 | R2012.083y | |
29-11-1998 | 14-10-2012 | nieuwe regeling | 28-05-1998 De Lantaarn, 28-11-1998 | R98.071 |
Paragraaf 3 Schriftelijke klachten
De klacht dient naam en adres van de klager te bevatten, te zijn ondertekend en dient voorts te bevatten een zo duidelijk mogelijke omschrijving van de gedraging met vermelding van datum en tijdstip, waarop de klacht betrekking heeft, mededeling wie zich aldus heeft gedragen, jegens wie de gedraging heeft plaatsgevonden en de reden waarom klager meent beklag te moeten maken tegen de gedraging.
Paragraaf 4 Behandeling klachten
Indien de klacht niet binnen een termijn van zes casu quo acht weken kan worden afgedaan, kan de afdoening voor ten hoogste vier weken worden verdaagd. Van de verdaging wordt schriftelijk onder vermelding van de reden melding gedaan aan de klager en aan degene op wiens gedraging de klacht betrekking heeft.
Aldus vastgesteld in zijn openbare vergadering van de raad van de gemeente Bladel van 28 mei 1998.
De secretaris, de voorzitter,
Aldus besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel van 19 mei 1998.
De secretaris, de burgemeester,
Aldus besloten door de burgemeester van de gemeente Bladel op 19 mei 1998.
De burgemeester,