Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Gemeente Bladel

Beleidsregels met betrekking tot de uitvoering van het kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OverheidsorganisatieGemeente Bladel
Officiële naam regelingBeleidsregels met betrekking tot de uitvoering van het kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen
CiteertitelBeleidsregels met betrekking tot de uitvoering van het kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Kwijtscheldingsregeling gemeentelijke belastingen 2001, art. 3

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerking-

treding

Terugwerkende

kracht tot en met

Datum uitwerking-

treding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

12-02-200601-01-2016nieuwe regeling

17-01-2006

De Lantaarn, 04-02-2006

Onbekend

Tekst van de regeling

Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel;

gelet op het bepaalde in artikel 3 van de kwijtscheldingsregeling gemeentelijke belastingen van 20 december 2001;

gelet op de Leidraad Invordering en de landelijke Uitvoeringsregeling kwijtschelding;

besluiten:

vast te stellen de navolgende:

Beleidsregels met betrekking tot de uitvoering van het kwijtscheldingsbeleid gemeentelijke belastingen.

Afvalstoffenheffing

De kwijtschelding voor de afvalstoffenheffing omvat het jaarlijkse vastrecht alsmede de kosten van het ledigen van maximaal:

  • a.

    52 emmers van 25 liter;

  • b.

    20 ledigingen van 80 liter;

  • c.

    20 ledigingen van 140 liter;

  • d.

    12 ledigingen van 240 liter.

Rioolrechten

De kwijtschelding voor de rioolrechten wordt omvat de rioolrechten op basis van een waterverbruik van maximaal 50 m3 per gezinslid per jaar, waarbij het aantal gezinsleden wordt bepaald op het in de gemeentelijke basisadministratie ingeschreven aantal gezinsleden per 1 januari van het belastingjaar.

Ondertekening

Bladel, 17 januari 2006

Burgemeester en wethouders voornoemd,

de secretaris, de burgemeester,