Organisatie | Landgraaf |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Besluit ambtelijke organisatie gemeente Landgraaf en instructie secretaris, 2009 |
Citeertitel | Besluit ambtelijke organisatie gemeente Landgraaf en instructie secretaris, 2009 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Gemeentewet, art. 103, lid 2, 160, lid 1, 212
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-09-2013 | 01-01-2014 | wijziging artikel 1, 2, 3, 4, 5, 6 en 12 | 03-06-2013 Landgraaf Aktueel, 28 augustus 2013 | geen | |
01-01-2010 | 01-09-2013 | nieuwe regeling | 15-12-2009 Landgraaf Aktueel, 31 december 2009 | geen |
Burgemeester en wethouders van Landgraaf;
gelet op artikel 103, tweede lid, artikel 160, eerste lid, onderdeel c., en artikel 212 van de Gemeentewet;
nadere regels vast te stellen over de ambtelijke organisatie van de gemeente Landgraaf alsmede vast te stellen de instructie met nadere regels over de taak en de bevoegdheden van de secretaris:
Paragraaf 3. De ambtelijke organisatie
De functionaris die door het college is belast met sturing van programmamanagement heeft periodiek overleg met de betreffende portefeuillehouder(s) over beleidsaangelegenheden binnen de eigen sector of afdeling. De algemeen directeur wordt, indien dit nodig is voor de eenheid van de bedrijfsvoering, op de hoogte gesteld van de uitkomsten van dit overleg.
2.1. De afdeling Financieel Beheer heeft tot taak: