Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Sittard-Geleen

Vervangingsbesluit afdeling Dienstverlening 2012

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieSittard-Geleen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVervangingsbesluit afdeling Dienstverlening 2012
CiteertitelVervangingsbesluit afdeling Dienstverlening 2012
Vastgesteld doorgedelegeerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerpvervangingsbesluit

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Organisatiebesluit gemeente Sittard-Geleen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

18-10-201221-03-2013nieuw besluit

01-10-2012

De Trompetter, 17 oktober 2012.

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

Vervangingsbesluit Dienstverlening 2012

Gemeente Sittard-Geleen

Afdeling Dienstverlening

Vervangingsbesluit

Het hoofd van de afdeling Dienstverlening, A.J.S. Daemen

Gelet op het Organisatiebesluit (‘Vervanging’) van de gemeente Sittard-Geleen,

BESLUIT:

Artikel 1. Vervanging bij afwezigheid/ontstentenis

In geval van afwezigheid of ontstentenis van het afdelingshoofd Dienstverlening, wordt deze door de Teamleider Frontoffices, de Teamleider Kwaliteit, Beleid en Beheer, de Teamleider Vergunningen, de Teamleider Handhaving dan wel door de Teamleider Belastingen in genoemde volgorde vervangen.

Artikel 2. Ondertekening (plv)

De ondertekening van uitgaande stukken zal luiden als volgt:

“Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen”, respectievelijk “De Burgemeester van Sittard-Geleen”,

“namens deze(n),”

gevolgd door de functienaam plv van de(onder)gemandateerde,

de handtekening van deze (onder)gemandateerde,

en onder vermelding van naam van deze (onder)gemandateerde.

Artikel 3. Verantwoording

De in artikel 1 aangewezen teamleiders van de afdeling Dienstverlening leggen (vooraf en/of achteraf) verantwoording af over de uitvoering van de aan hem opgelegde taken en het gebruik van verleende bevoegdheden aan het afdelingshoofd. Bij langdurige ontstentenis van het afdelingshoofd wordt verantwoording afgelegd aan de directeur.

Artikel 4. Intrekking

Op het tijdstip van inwerkingtreding van dit besluit wordt het volgende besluit ingetrokken:

  • ·

    vervangingsbesluit van 27-08-2008

Artikel 5. Bekendmaking en inwerkingtreding

  • 1.

    Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de dag van bekendmaking.

  • 2.

    Bekendmaking vindt plaats door publicatie in “De Trompetteren op de internetsite van de gemeente Sittard-Geleen.

Sittard-Geleen, 01-10-2012

Burgemeester en wethouders van Sittard-Geleen/de Burgemeester van Sittard-Geleen,

Namens deze,

Het hoofd van de afdeling Dienstverlening

A.J.S. Daemen

Goedkeuring:

Voor akkoord

De gemeentesecretaris van Sittard-Geleen,

J.H.J. Höppener

Volgorde vervanging:

1. Teamleider Frontoffices

2. Teamleider Kwaliteit, Beleid en Beheer

3. Teamleider Vergunningen

4. Teamleider Handhaving

5. Teamleider Belastingen