Organisatie | Kampen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Huishoudelijk Reglement van de bestuurscommissie Quintus |
Citeertitel | Huishoudelijk Reglement van de bestuurscommissie Quintus |
Vastgesteld door | geattribueerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | bestuur en recht |
Geen.
Onbekend
Regeling bestuurscommissie Quintus art. 17
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
30-01-2009 | 01-01-2017 | nieuwe regeling | 29-01-2009 Onbekend | Onbekend |
Minstens één maand vóór de datum, waarop volgens artikel 6, lid 1, van de regeling het bestuur in een bestuursvacature heeft te voorzien, kunnen kandidaten door directie en bestuursleden worden voorgedragen bij de voorzitter. De voordrachtskeuze uit de gestelde kandidaten wordt door stemming volgens artikel 13 van de Regeling bepaald.
Artikel 4 taakomschrijving van de secretaris
De secretaris is belast met het verzorgen van de correspondentie van het bestuur en brengt de van belang zijnde gegevens hieruit ter kennis van de leden van het bestuur. Tevens draagt de secretaris de zorg voor de archivering van de stukken met in achtneming van de bepalingen van de Archiefwet 1995.