Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Oldebroek

Indieningstermijn verzoek tot kwijtschelding

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieOldebroek
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingIndieningstermijn verzoek tot kwijtschelding
CiteertitelIndieningstermijn verzoek tot kwijtschelding
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpfinanciën en economie
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-199809-03-2011nieuwe regeling

16-12-1997

Huis aan huis, 01-12-2009.

AVV

Tekst van de regeling

Intitulé

Indieningstermijn verzoek tot kwijtschelding

gemeente oldebroek

 

Nr. 980045/120

 

De raad van de gemeente Oldebroek;

 

gezien het voorstel van burgemeester en wethouders van 25 november 1997;

 

BESLUIT:

 

dat verzoeken om kwijtschelding van gemeentelijke belastingen met ingang van 1 januari 1998 moeten worden ingediend binnen 3 maanden na dagtekening van de aanslag.

 

Aldus besloten in de openbare vergadering van de gemeenteraad van Oldebroek op 16 december 1997.

 

, voorzitter.

 

, secretaris.