Organisatie | Barendrecht |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling legitimatiebewijzen |
Citeertitel | Regeling legitimatiebewijzen |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Deze regeling is vastgesteld en bekendgemaakt als onderdeel van het verzamelbesluit 'Regeling implementatie Wet elektronische bekendmaking 2012\ Burgemeester en College van burgemeester en wethouders'.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
29-06-2012 | 01-01-2014 | nieuwe regeling | 26-06-2012 Blik op Barendrecht, 28-06-2012 | 344248 |
Medewerkers of ingeleend personeel die zich, uit hoofde van hun functie bij of opdracht, moeten kunnen legitimeren bij burgers, bedrijven of (overheids)instellingen krijgen van de gemeente een legitimatiebewijs.
Het afdelingshoofd Personeel & Organisatie stelt de te hanteren lay outs vast, waaraan de legitimatiebewijzen voor de verschillende toezichthoudende taken moeten voldoen.