Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Montfoort

Aanpassing arbeidsvoorwaarden gemeente Montfoort, juli 2012

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieMontfoort
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingAanpassing arbeidsvoorwaarden gemeente Montfoort, juli 2012
Citeertitel-
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Onbekend.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

17-07-201201-01-201213-08-2012salarisaanpassingen

17-07-2012

Publicatiebord en Intranet

Onbekend.

Tekst van de regeling

Intitulé

Aanpassing arbeidsvoorwaarden gemeente Montfoort, juli 2012

 

 

Aanpassing arbeidsvoorwaarden gemeente Montfoort, juli 2012

 

Het college van burgemeester en wethouders maakt bekend dat bij collegebesluit van 17 juli 2012: 

  • Ingaande 1 januari 2012 de arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Montfoort is gewijzigd. De wijzigingen zijn conform de LOGA-circulaires CVA/U201200956 en CVA/U201201077 en hebben betrekking op een salarisverhoging en een eenmalige uitkering.

     

  • Ingaande 1 april 2012 de arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Montfoort is gewijzigd. De wijzigingen zijn conform de LOGA-circulaires CVA/U201200956 en CVA/U201201077 en hebben betrekking op een salarisverhoging.

     

Op grond van artikel 139 Gemeentewet liggen de stukken voor een ieder vanaf 1 augustus gedurende twaalf weken ter inzage bij de receptie van het stadskantoor, tussen 9.00 uur en 12.00 uur. Voor inzage van de stukken buiten de openingstijden kan telefonisch een afspraak worden gemaakt met de receptioniste, telefoon 0348 – 476 400.