Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Utrecht (Utr)

Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 7e wijz.)

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUtrecht (Utr)
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingHerdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 7e wijz.)
CiteertitelHerdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 7e wijz.)
Vastgesteld doorgemandateerde functionaris
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

De herdruk is gepubliceerd in Gemeenteblad van Utrecht 2012, nr. 47

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

12-07-201219-07-2012wijziging mandaatregister BCD paragraaf II.1.1.49

28-06-2012

Gemeenteblad van Utrecht 2012, nr. 46_46a

Besluit directeur Bestuurs- en Concerndienst van 289 juni 2012

Tekst van de regeling

Intitulé

Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht (1e t/m 7e wijz.)

 

 

Herdruk Mandaatregister gemeente Utrecht(besluiten van 13 december 2011 en 5 januari 2012,

waarin opgenomen de besluiten van 28 februari,

6 en 13 maart, 14 en 22 mei en 28 juni 2012)

Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van Utrecht maken bekend dat zij ieder voor zover het zijn bevoegdheden betreft bij besluit van 13 december 2011, respectievelijk 5 januari 2012 hebben

BESLOTEN OM:

  • 1.

    het geldende mandaatregister en alle andere mandaten waarin de nieuwe mandaatregeling voorziet in te trekken

  • 2.

    mandaat te verlenen conform het bijgevoegde geconsolideerde Mandaatregister gemeente Utrecht, waarin ook alle door de Directeuren verleende ondermandaten zijn opgenomen

  • 3.

    dat bij iedere wijziging in de mandaten en/of ondermandaten, een nieuwe geheel geconsolideerde versie van bijgaande mandaatregeling zal worden vastgesteld conform een nieuw werkproces

De geconsolideerde versie van het mandaatregister, waarin opgenomen de wijzigingen in (onder) mandaatregeling Bestuurs en Concerndienst, Stadswerken, Dienst Gemeentebelastingen en Burgerzaken, Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, Dienst Ondersteuning en Utrechtse Vastgoed Organisatie (besluiten van 28 februari, 6 en 13 maart, 14 en 22 mei en 28 juni 2012) zal worden gepubliceerd ophttp://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=369790 is tevens in te zien bij het Informatiecentrum Gemeente Utrecht, Vinkenburgstraat 26 (ingang Neude) te Utrecht.

Dit besluit treedt in werking op de dag na die van bekendmaking van het besluit.

Utrecht, 9 januari 2012

De gemeentesecretaris, De burgemeester,

Drs. M.R. Schurink Mr. A. Wolfsen

De burgemeester

Mr. A. Wolfsen

Bekendmaking is geschied op 18 januari 2012.

Dit besluit is in werking getreden op 19 januari 2012.