Organisatie | Raalte |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling inzake de organisatie van de ambtelijke organisatie van de gemeente |
Citeertitel | Organisatieregeling gemeente Raalte |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen.
Geen.
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
21-06-2012 | 01-01-2011 | 01-07-2013 | nieuwe regeling | 04-06-2012 Weekblad voor Salland, 20-06-2012 | 1105451 |
Burgemeester en wethouders van de gemeente Raalte,
gelezen de nota Contouren Raalte 2.0, vastgesteld op 23 maart 2010 (nr. 1001426) en de nota Raalte 2.0: de Uitwerking, vastgesteld op 7 september 2010 (nr. 1003534);
gelezen de reactie van de Ondernemingsraad van 29 maart 2012 (nr. 1201286);
gelet op artikel 103 en 160 van de Gemeentewet;
besluiten vast te stellen de volgende:
Regeling inzake de organisatie van de ambtelijke organisatie van de gemeente
Hoofdstuk 2 De ambtelijke organisatie
Artikel 4 Vervanging functionarissen
Bij afwezigheid van de gemeentesecretaris wordt de functie uitgeoefend door de adjunct secretaris. Bij afwezigheid van zowel de gemeentesecretaris als de adjunct gemeentesecretaris wordt de functie van de gemeentesecretaris uitgeoefend door de eenheidsmanager Ontwikkeling of een andere eenheidmanager, in overeenstemming met de in het managementberaad gemaakte afspraken voor vervanging.
Hoofdstuk 4 Overlegvormen en bestuurlijke afstemming
Artikel 11 Portefeuillehouderoverleg
Collegeleden hebben structureel periodiek overleg met teammanagers en medewerkers over onderwerpen uit hun portefeuille.