Bijlage 1 Aangewezen binnengemeentelijke afnemers met raadpleegmogelijkheid
Ingevolge het bepaalde in artikel 4 van het Reglement gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens” zijn aangewezen als binnengemeentelijk afnemer in de gemeente Roosendaal:
1.
De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Sociale Zaken met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats- en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en –land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeve van de uitvoering van de WWB, IOAW, Bbz en IAOZ .
2.
De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Sociale Zaken, team Bedrijfsbureau met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats- en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
Burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en –land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeve van de uitvoering van de uitvoering van de WMO en de VGZ.
3. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
burgerservicenummer (eerdere) partner
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
- -
- -
gegevens gezag minderjarige
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
- -
- -
- -
ten behoeve van het beheer van de bevolkingsadministratie en het verlenen van daaraan gerelateerde producten en diensten.
4. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, team Vergunningen met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
- -
- -
plaats en land overlijden
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
Datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
ten behoeve van het administreren en verstrekken van bouwvergunningen, vergunningen op grond van de APV en de Drank- en Horecawet.
5. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, team Belastingen en Waardebepaling met betrekking tot de volgende gegevens:
.
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
burgerservicenummer (eerdere) partner
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
ten behoeve van de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen en de uitvoering van de WOZ.
6. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Advies en Ondersteuning, team Beheer en Ondersteuning met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
ten behoeve van het ondersteunen en adviseren in bezwaar- en beroepsprocedures.
7. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Advies en Ondersteuning, team Bestuur- en Directieondersteuners met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
- -
- -
- -
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
adresgegevens in Roosendaal
ten behoeve van de ondersteunende en representatieve werkzaamheden voor het college van burgemeester en wethouders.
8. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Beleidsrealisatie, team Maatschappij en economie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
burgerservicenummer (eerdere) partner
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeven van de uitvoering van de Regionale Opvang Nieuwkomers.
9. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten, Team Faciliteiten Informatie Diensten met betrekking tot de volgende gegevens:
.
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
ten behoeve van de uitvoering van de WOZ
10. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten, team Informatieve Diensten met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
ten behoeve van archiveringswerkzaamheden.
11. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten , Team Financiële Administratie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
ten behoeve van het traceren en controleren van belastingdebiteuren.
12. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Toezicht en Handhaving met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeve van toezichthoudende en handhavingstaken die voortvloeien uit de Gemeentewet en het gemeentelijk beleid.
13. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Beleidsrealisatie, Team Maatschappij en Economie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
burgerservicenummer (eerdere) partner
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens gezag minderjarige
- -
gegevens over nationaliteit
ten behoeve van de uitvoering van de Leerplichtwet.
14. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de Griffie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
ten behoeve van het controleren van persoonsgegevens bij het indienen van een burgerinitiatief.
15. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Projecten, team projecten met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeve van de controle van persoonsgegevens in het kader van het project Courage. Bijlage 2 Systematische verstrekking aan binnengemeentelijke afnemers
Systematische verstrekking van gegevens vindt plaats aan de volgende binnengemeentelijke afnemers:
- 1.
de afdeling Beleid
- -
- -
mutatie intergemeentelijke verhuizing
ten behoeve van de aanmelding bij de Regionale Opvang Nieuwkomers.
- 2.
de afdeling Publiekszaken
ten behoeve van de uitvoering van de Kieswet.
ten behoeve van de controle op de Leerplichtwet.
ten behoeve van de uitvoering van het gemeentelijk parkeerbeleid
ten behoeve van de toezending van gemeentelijke informatie aan nieuwe inwoners.
- 6.
de afdeling Advies en Ondersteuning
ten behoeve van het opstellen van statistische informatie
ten behoeve van de uitvoering van gemeentelijk beleid
- 8.
de afdeling Publiekszaken
ten behoeve van de vulling van I-RIS Lite in het kader van CRIB werkzaamheden
Bijlage 3 Aangewezen binnengemeentelijke afnemers met het oog op het met elkaar in verband brengen van verwerkingen van persoonsgegevens
Met het oog op het met elkaar in verband brengen van verwerkingen van persoonsgegevens, worden op grond van artikel 96 van de Wet GBA, de volgende gegevens verstrekt aan:
a. de afdeling Faciliteiten, Team Informatieve Diensten
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
aanduiding burgerlijke staat
- -
naamgegevens (eerdere) echtgenoot/partner
- -
- -
plaats en land van overlijden
- -
gegevens over de nationaliteit
- -
verblijfsrechtelijke gegevens
- -
datum in-/uitschrijving Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
ten behoeve van een permanente automatische levering van persoonsgegevens aan het Basis Registratie Systeem in het kader van de doorlevering van persoonsgegevens aan de gemeentelijke applicaties:
- -
BAG: ten behoeve van de bijhouding van de basisregistratie adressen en gebouwen; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Faciliteiten.
- -
SBA: ten behoeve van de bijhouding van de vergunningenadministratie; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Publiekszaken.
- -
Civision Heffen: ten behoeve van het heffen van gemeentelijke belastingen; de verwerking wordt beheerd door het hoofd Publiekszaken.
- -
Civision Innen: ten behoeve van de invordering van gemeentelijke belastingen; de verwerking wordt beheerd door het hoofd Publiekszaken.
- -
Civision Kadaster: ten behoeve van de bijhouding van het gemeentelijke kadaster; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Faciliteiten.
- -
Civision Onderwijs: ten behoeve van de bijhouding van de leerplichtadministratie; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Beleidsrealisatie;
- -
Civision Waarderen: ten behoeve van het waarderen van onroerende zaken ter uitvoering van de WOZ; de verwerking wordt beheerd door het hoofd Publiekszaken.
- -
OMA; ten behoeve van de controle van persoonsgegevens in het digitaal loket; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Publiekszaken.
- -
KSM: ten behoeve van de bijhouding van de klachtregistratie; de verwerking wordt beheerd door de teamleider Faciliteiten Algemeen en Managementsupport van de afdeling Faciliteiten;
- -
Globit NTS: ten behoeve de cliëntadministratie in het kader van de Algemene Bijstandswet; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Sociale Zaken
- -
Globit VGS: ten behoeve van de uitvoering van de WVG; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Sociale Zaken;
- -
RAAS: ten behoeve van de reisdocumentenadministratie; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Publiekszaken;
- -
Decade: ten behoeve van de bijhouding van de gemeentelijke incasso-administratie; de verwerking wordt beheerd door de teamleider Financiële Administratie van de afdeling Faciliteiten;
- -
GEO Browser: ten behoeve van de bijhouding van perceelsgegevens; de verwerking wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Faciliteiten;
De verwerking in het BRS wordt beheerd door het hoofd van de afdeling Faciliteiten.
b. de Politie Midden- en West Brabant met betrekking
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
burgerservicenummer ouders
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
datum (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
datum einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
naamgegevens (eerdere) partner
- -
geboortedatum (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
burgerservicenummer kind(eren)
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
adresgegevens in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens gezag minderjarige
- -
gegevens over nationaliteit
- -
gegevens over verblijfstitel vreemdeling
ten behoeve van de controle van persoonsgegevens in het kader van de uitoefening van de politietaak.
Bijlage 4 Verstrekkingen aan derden
Met inachtneming van het bepaalde in artikel 8 van het Reglement GBA kunnen aan de volgende derden gegevens worden verstrekt:
- a.
Stichtingen en verenigingen belast met het beheer over begraafplaatsen en crematoria ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van overledenen en rechthebbenden;
- b.
Stichtingen belast met de uitvoering van voogdijregelingen ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van pupillen;
- c.
Stichtingen en verenigingen belast met woningbeheer ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van huurders;
- d.
Ziekenhuizen en gezondheidsinstellingen ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun patiënten;
- e.
Vakbondsorganisaties ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun leden;
- f.
Bond van Nederlandse Militaire Oorlogs- en Dienstslachtoffers ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun leden;
- g.
Bloedbanken ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van donoren;
- h.
Bibliotheken, niet zijnde onderdelen van een gemeente, ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van leden;
- i.
Onderwijsinstellingen ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun leerlingen cq. studenten;
- j.
Pensioenfondsen ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van onder hun fondsen vallende pensioengerechtigden;
- k.
Instellingen en organisaties op het gebied van werkvoorziening ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun werknemers;
- l.
Instellingen en organisaties op het gebied van jeugdwelzijnswerk ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- m.
Instellingen en organisaties op het gebied van ouderenzorg ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- n.
Instellingen en organisaties op het gebied van gehandicaptenzorg ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- o.
Buitenlandse EU overheden ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun onderdanen;
- p.
Buitenlandse vertegenwoordigingen in Nederland ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van de onderdanen van het land, dat zij vertegenwoordigen;
- q.
Juridisch Loket ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- r.
Instellingen en organisaties op het gebied van kinderopvang ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- s.
Reclasseringsorganisaties ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van gereclasseerden;
- t.
Instellingen en organisaties op het gebied van verslaafdenzorg ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- u.
Inburgeringbureaus ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van de bij hen ingeschreven personen;
- v.
Thuiszorgorganisaties ten behoeve van de controle van persoonsgegevens van hun cliënten;
- w.
FIOM ten behoeve van het opsporen van personen, die zijn gerelateerd aan hun cliënten, met voorafgaande toestemming van de ingeschrevene van wie gegevens worden verzocht;
- x.
Natuurlijke personen ten behoeve van een persoonlijk niet-commercieel belang, met voorafgaande toestemming van de ingeschrevene van wie gegevens worden verzocht;
- y.
Overige rechtspersonen zonder winstoogmerk, voor zover de verstrekking noodzakelijk is in het belang van de bescherming van betrokkene of van de rechten en vrijheden van anderen en de verstrekking gerechtvaardigd wordt door een dringende maatschappelijke behoefte, die in verhouding staat tot het doel waarvoor de gegevens worden gevraagd en dit doel niet op een minder ingrijpende wijze kan worden bereikt;
Bijlage 5 Binnengemeentelijke afnemers met terugmeldplicht andere dan authentieke gegevens
Ingevolge het bepaalde in artikel 9 sub b van het Reglement gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens” zijn de aangewezen binnengemeentelijk afnemers in de gemeente Roosendaal bij gerede twijfel aan de juistheid van de verstrekte gegevens verplicht tot terugmelding bij de volgende niet authentieke gegevens:
1.
De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Sociale Zaken met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
geslachtsaanduiding ouder
- -
geboorteplaats en –land ouder
- -
datum ingang familiebetrekking
- -
Gegevens huwelijk/partner
- -
geboorteplaats en –land (eerdere) partner
- -
aanduiding geslacht partner
- -
plaats sluiting/aangaan (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
- -
geboorteplaats en –land kinderen
- -
- -
plaats en land overlijden
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in/uitschrijving gemeente Roosendaal
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum inschrijving Nederland
- -
plaats en adres waarnaar vetrokken uit Roosendaal
2.
De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Sociale Zaken, team Bedrijfsbureau met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats- en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
geboorteplaats en –land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
3. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
- -
- -
gegevens gezag minderjarige
- -
- -
- -
4. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, team Vergunningen met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
- -
plaats en land overlijden
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
Datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
5. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Publiekszaken, team Belastingen en Waardebepaling met betrekking tot de volgende gegevens:
.
- -
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
6. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Advies en Ondersteuning, team Beheer en Ondersteuning met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
7. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Advies en Ondersteuning, team Bestuur- en Directieondersteuners met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
- -
- -
- -
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
adresgegevens in Roosendaal
8. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Beleidsrealisatie, team Maatschappij en economie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
administratienummer ouders
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
9. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten, Team Faciliteiten Informatie Diensten met betrekking tot de volgende gegevens:
.
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
10. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten, team Informatieve Diensten met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
11. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Faciliteiten , Team Financiële Administratie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
12. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Toezicht en Handhaving met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
13. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Beleidsrealisatie, Team Maatschappij en Economie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
Gegevens huwelijk/partnerschap
- -
plaats en land voltrekking (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
reden einde (eerder) huwelijk/partnerschap
- -
administratienummer (eerdere) partner
- -
geboorteplaats en – land (eerdere) partner
- -
- -
administratienummer kind(eren)
- -
geboorteplaats en – land kind(eren)
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
- -
- -
gegevens gezag minderjarige
14. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de Griffie met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal
15. De door de beheerder van de GBA geautoriseerde medewerkers van de afdeling Projecten, team projecten met betrekking tot de volgende gegevens:
- -
- -
- -
- -
geboorteplaats en – land ouders
- -
- -
plaats en land overlijden persoon
- -
In-/uitschrijvinggegevens
- -
datum in-/uitschrijving Nederland
- -
land, plaats en adres vanwaar gekomen/waarnaar vertrokken
- -
datum in-/uitschrijving in Roosendaal
- -
plaats en adres waarnaar vertrokken uit Roosendaal