Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Brummen

Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieBrummen
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingVaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen
CiteertitelVaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen
Vastgesteld doorgemeenteraad
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is op 01-01-2020 vervallen door de inwerkingtreding van de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren.

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Artikelen 107e, 1e lid Gemeentewet, Titel III Ambtenarenwet

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

31-03-201201-01-2020Onbekend

22-03-2012

GemeenteThuis 30 maart 2012

RB12.0008

Tekst van de regeling

Intitulé

Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen

 

 

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregelingen van de gemeente Brummen zoals deze laatstelijk gewijzigd zijn tot uiterlijk op de dag van de bekendmaking van dit besluit, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die van zijn bekendmaking.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als ‘Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen’.

Dit besluit is genomen tijdens de openbare raadsvergadering van 22 maart 2012.

De gemeenteraad van Brummen,

mr. A.P. Leenstra N.E. Joosten bc.

griffier voorzitter