Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Doetinchem

Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieDoetinchem
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingArbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem
CiteertitelArbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem
Vastgesteld doorgemeenteraad
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Gemeentewet, art. 107e, lid 1
  2. Ambtenarenwet, titel III

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-03-2012Nieuwe regeling

23-02-2012

Doetinchems Vizier, 29 februari 2012

Onbekend

Tekst van de regeling

Intitulé

De raad van de gemeente Doetinchem,

 

gelezen het voorstel van het presidium van de gemeenteraad d.d. 7 december 2011;

 

gelet op de artikelen 107e, eerste lid van de Gemeentewet en Titel III van de Ambtenarenwet;

 

gelet op de raadsbesluiten d.d. 23 februari 2012 tot het instellen van een werkgeverscommissie en tot het delegeren van bevoegdheden van de gemeenteraad aan de werkgeverscommissie;

 

b e s l u i t :vast te stellen de Arbeidsvoorwaardenregeling griffie Doetinchem

Artikel 1

De arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Doetinchem d.d. 1 januari 1998, laatstelijk gewijzigd d.d. 15 september 2009, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op 1 maart 2012.

Artikel 3

Dit besluit wordt aangehaald als Arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Doetinchem.

 

 

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering

van 23 februari 2012,

griffier voorzitter