Organisatie | Sint Maarten |
---|---|
Organisatietype | Koninkrijksdeel |
Officiële naam regeling | LANDSBESLUIT, HOUDENDE ALGEMENE MAATREGELEN, ter uitvoering van artikel 5, eerste lid, onderdeel f, van de Televisielandsverordening |
Citeertitel | Onbekend |
Vastgesteld door | regering |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | telecommunicatie |
De oorspronkelijke regeling is ondertekend op 24 november 1972, gepubliceerd in P.B. 1972, no. 237, en in werking getreden op 1 januari 1973.
Zie www.overheid.nl voor de historie van deze regeling vóór 10-10-10 via lokale regelingen en uitgebreid zoeken, onder v.m. Nederlandse Antillen, met als zoekdatum 09-10-2010.
Televisielandsverordening, artikel 5
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
10-10-2010 | Geconsolideerde tekst (GT) | 28-02-2013 AB 2013, GT no. 449 | n.v.t. |
De tijdsduur van een reclame boodschap voor sterke drank mag in geen geval de duur van 60 seconden overschrijden, terwijl tussen twee zodanige boodschappen tenminste 10 minuten moeten verlopen.
Aan bonafide maatschappelijke organisaties met een niet-commercieel doel die zich via de televisie tegen het gebruik van sterke drank wensen uit te spreken, zal desverzocht gelegenheid dienen te worden geboden hun mening ter zake te doen kenbaar maken.