Organisatie | Uden |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden |
Citeertitel | Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp |
Geen
Onbekend
Nvt
Datum inwerkingtreding | Terugwerkende kracht tot en met | Datum uitwerkingtreding | Betreft | Datum ondertekening Bron bekendmaking | Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
01-01-2012 | 01-01-2020 | Nieuwe regeling | 13-12-2011 Intranet | College 13-12-2011 |
Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 2 van deze regeling vervult.
De grondslag voor deze regeling is neergelegd in artikel 15:1e van de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Uden (CAR-UWO).
Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:
Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een register met daarin een actuele weergave van de nevenwerkzaamheden van de ambtenaren van de in artikel 2 genoemde functies in het gemeentehuis ter inzage te leggen.
Het register geeft een actuele weergave weer van de volgende gegevens:
De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor het register van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 2 van deze regeling vervullen. Dit is behoudens zijn/ haar eigen functie, waarvoor de burgemeester de verantwoording draagt.
Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2012.
Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders
van de gemeente Uden in de vergadering van 13 december 2011.