Ziet u een fout in deze regeling? Meld het ons op regelgeving@overheid.nl!
Uden

Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden

Wetstechnische informatie

Gegevens van de regeling
OrganisatieUden
OrganisatietypeGemeente
Officiële naam regelingRegeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden
CiteertitelRegeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden
Vastgesteld doorcollege van burgemeester en wethouders
Onderwerpbestuur en recht
Eigen onderwerp

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Geen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

Nvt

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-201201-01-2020Nieuwe regeling

13-12-2011

Intranet

College 13-12-2011

Tekst van de regeling

Intitulé

Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden

 

 

 

Regeling openbaarmaking nevenwerkzaamheden ambtenaren van de gemeente Uden

Doel regeling

Artikel 1

Deze regeling heeft ten doel te regelen op welke wijze nevenwerkzaamheden openbaar worden gemaakt die de belangen van de dienst, voor zover deze in verband staan met de functievervulling, kunnen raken en die verricht worden door de ambtenaar die een functie als bedoeld in artikel 2 van deze regeling vervult.

De grondslag voor deze regeling is neergelegd in artikel 15:1e van de Arbeidsvoorwaardenregeling gemeente Uden (CAR-UWO).

De functies

Artikel 2

Deze regeling is van toepassing op de volgende functies:

  • a.

    de gemeentesecretaris;

  • b.

    het afdelingshoofd.

    Wijze van openbaarmaking

    Artikel 3

    Openbaarmaking van de nevenwerkzaamheden geschiedt door een register met daarin een actuele weergave van de nevenwerkzaamheden van de ambtenaren van de in artikel 2 genoemde functies in het gemeentehuis ter inzage te leggen.

    Opgave gegevens

    Artikel 4

    Het register geeft een actuele weergave weer van de volgende gegevens:

    • a.

      de hoofdfunctie, zijnde de functie die de ambtenaar vervult bij de gemeente Uden

    • b.

      de nevenwerkzaamheden en de instanties waarbij deze worden verricht

    • c.

      de datum van ingang van de nevenwerkzaamheden

    • d.

      de eventueel aan het uitoefenen van de nevenwerkzaamheden gestelde beperkingen

    Artikel 5

    De gemeentesecretaris is verantwoordelijk voor het register van nevenwerkzaamheden van de ambtenaren die een functie als bedoeld in artikel 2 van deze regeling vervullen. Dit is behoudens zijn/ haar eigen functie, waarvoor de burgemeester de verantwoording draagt.

    Inwerkingtreding

    Artikel 6

    Deze regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2012.

    Aldus vastgesteld door burgemeester en wethouders

    van de gemeente Uden in de vergadering van 13 december 2011.